המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) בודקת תלונה שהגישה בימים אלו עובדת בשב"כ הטוענת כי שלושה עובדים בכירים בארגון, שהיו מנהלים שלה, הטרידו אותה מינית לכאורה. כך דווח לראשונה הערב (רביעי) ב'החדשות'.
 
התלונה האחרונה שהובאה לידיעת גורמים בכירים בשב"כ נתקבלה בתדהמה שכן בימים אלו מתמודדת המתלוננת עם כתב אישום שהוגש נגדה בגין עבירות של מעילת ענק בכספים של הארגון הביטחוני יחד עם נאשם נוסף, בפרשה המתנהלת בבית המשפט תחת צו איסור פרסום ושפרטים ממנה הותרו לאחרונה לפרסום.
 
נציין כי על פי התלונה שהועברה למח"ש, שלחו אותם שלושה עובדים מסרונים לאותה עובדת הנושאים לכאורה אופי מיני בוטה. כדי להוכיח את טענותיה מסרה המתלוננת את מכשיר הטלפון שלה לגורמים במח"ש כדי שאלה יבחנו את ההודעות שנשלחו אליה מאותם מנהלים. במח"ש בודקים כאמור את התלונה וטרם הוחלט באם לפתוח בחקירה.

התלונה, בה היא טוענת למסרונים מטרידים ואף למעשים מגונים פיזית במהלך טיולי הארגון, הוגשה לפני כחודש וחצי. גורמים המעורים בפרטים טוענים כי לא מן הנמנע שהתלונה הוגשה לאחר שהבינה כי היא נמצאת בסיטואציה ש"אין לה מה להפסיד" וכראיה לכך לטענתם, התלונה לא הוגשה לפני שנה-שנתיים.
עו"ד משה יוחאי, פרקליטה של המתלוננת מסר: "הוגשה תלונה והיא תיבדק על ידי מח"ש. התלונה מגובה בראיות, מסרונים ועדויות המאששות את גרסתה".

משירות הביטחון הכללי נמסר: "המדובר בעובדת שב"כ אשר כנגדה הוגש כתב אישום בעבירות חמורות של זיוף וגניבה בידי עובד ציבור בהיקפים משמעותיים ומשפטה מתברר בימים אלה. הטענות והתלונה שאוזכרו בכתבה לא מוכרות לשב"כ עד לרגע זה".