בעקבות סערת ההטרדות המיניות בארצות הברית שוחחה הבוקר (חמישי) אילה חסון עם שתי נשים שלוחמות כנגד תופעת ההטרדות בישראל. כתבת גל"צ הדס שטייף סיפרה: "כמי שלוחמת נגד הטרדות מיניות כבר שנים אוכל לומר שהחוקים השתנו. החוק המשפטי מאד מגביל בענישה שלו אך נותר לנו הרף הציבורי. אני שמחה על כך שהעולם הלך אחרינו בנושא והחליט להציף ולהפנות אצבע מאשימה לכל אותם המטרידים".



היא הוסיפה: "שר ההגנה הבריטי לדוגמא התפטר לא רק בגלל שנגע בברכה של שדרנית במהלך השידור, אלא גם כי הוא חושש שדברים אחרים שעשה יצאו החוצה, אילו זה היה מקרה בודד הציבור היה סולח לו. כשמדובר במתלוננת אחת בלבד לדעתי יש לנהוג בעדינות עם המואשם, כאשר מדובר על יותר ממתלוננת אחת והתופעה מתפרסת לאורך שנים עלינו להצביע על האיש ולשים לזה סוף".



עו"ד טלי גוטליב הוסיפה: "אני באה מהשוק החופשי, אנחנו מנצחים מאבקים שהתרחשו לפני 30 שנה, בזכות אותם מאבקים אני יכולה להישאר בקריירה שלי כיום. בעוד שכל הדלתות אמורות להיות פתוחות בפנינו אנו נתפסות כפצצות זמן מתקתקות, קטנוניות שלא יכולות לעמוד על שלהן. כל אחת מאיתנו הוטרדה לפחות פעם אחת אם לא יותר אך כיום אנו עוסקים בהטרדות הישנות מלפני 30 שנה. בעבר היחס לנשים היה מחפיר ביותר והיום הנשים כבר תופסות תפקידים בכירים אך מצב ההטרדות רק הולך אחורה. בסופו של דבר כשאישה תגיע למיון לתפקיד בכיר יעדיפו להעסיק את הגבר וזה רק בגלל מה שעשינו לעצמנו, הקטנוניות היא נזק". 
בנוגע להתפטרות השר הבריטי טענה עו"ד גוטליב: "כמובן שהוא יתפטר, אנחנו לא יודעים לסלוח למי שמבקש סליחה. אנחנו חברה נקמנית ורעה שלא נותנת לאדם לחזור למוטב".
מלבד זאת, התייחסה עו"ד טלי גוטליב לוויכוח שהיה לה עם השופט מני מזוז וטענה: "זה היה שופט בית המשפט העליון שהתנהג כאחרון האנשים הלא מחונכים, מזל שיש פרוטוקול שמוכיח את דברי, הייתי מנומסת וביקשתי להוסיף טענה עבור מרשתי ואז לפתע הוא החל לצעוק עליי וביקש שאסתום את פי, זו הייתה ברבריות, באתי לשופט ברע".
עריכה: איתמר זיגלמן