החל מיום ראשון הקרוב, ייפתחו בעיצומים כ-2,000 עובדי משרדי הממשלה השונים הממוקמים בקריית הממשלה בתל-אביב, זאת לטענתם במחאה על "ההחלטה החד-צדדית של נציבות שירות המדינה להפסיק מ-1 באוקטובר את מתן הפיצוי בגין בעיות התנועה הקשות והממושכות באזור, המצוי בלב לבו של אחד הצמתים העמוסים ביותר בישראל מבחינה תחבורתית".



במסגרת העיצומים, נמסר כי העובדים יבצעו את עבודתם הסדירה, אולם לא יקבלו כלל קהל. בין המשרדים בהם יחולו שיבושים יהיו משרד הפנים על כל שירותיו השונים, רשות האוכלוסין וההגירה, יחידות מס הכנסה ומס רכוש, רשות מקרקעי ישראל, מס רכוש, משרד המשפטים ומשרד השיכון.



לטענת נציגי הוועדים בקריית הממשלה, שהחליטו על הצעדים בכינוס חירום שערכו בנושא, "המצב מקשה על העובדים להגיע ולצאת ממקום העבודה, לעתים עד כדי עיכוב של כ-50 דקות עבור היציאה מהחניון בלבד".



העובדים הודיעו בנוסף כי ייערכו של הפגנת מחאה ביום ראשון בשעה 11:00 בבוקר, ברחבה הסמוכה לקריית הממשלה.



בתוך כך, ביום ראשון הקרוב עובדי שירותי בריאות כלליתיקיימו שביתת אזהרה בת יום אחד, במהלכה תופסק פעילות המרפאות ברחבי הארץ. כמו כן, בתי החולים המשתייכים לכללית יפעלו במתכונת חירום בלבד, תוך טיפול במקרים הדחופים בלבד. בהשבתת האזהרה ישתתפו כל הסקטורים העובדים בקופה (למעט רופאים), לרבות: עובדי מנהל ומשק, עובדי סיעוד, עובדים ממקצועות פרא-רפואיים ועוד.