היכרות ראשונה מתחת לחופה אפשר לראות בטלוויזיה, אבל פרידה מיד לאחר החתונה, ניתן, למרבה הצער, לראות במציאות. מתביעת גירושין שהוגשה לבית הדין הרבני, שבועיים בלבד לאחר טקס החופה, מתברר עד כמה חיים של זוג טרי, שהכיר במשך שנה, יכולים להישמע הזויים. מתביעת הגירושים עולה כי הבעל הסכים, בהיותו רווק מאורס, לממן לרעייתו לעתיד מסיבת רווקות בחו"ל, מסיבת מקווה מפוארת ומסיבת חינה שעלתה עשרות אלפי שקלים. כמו כן, הוא אף רכש עבורה זהב ויהלומים בעשרות אלפי שקלים.



אבל שבועיים לאחרי טקס החופה, שנערך לעיני מאות מוזמנים, החתן "סגר את הברז" ואמר לאשתו הטרייה: "את ירח הדבש נחגוג עם חברים".



כשהבעל נדרש להסבר, הוא אמר לרעייתו: "בזבזתי את כל כספי על מסיבות טרום־ החתונה, ועכשיו לא נשאר לי כסף. אני רוצה לחגוג ירח דבש בארץ, עם חברים וחברות משותפים". אלא שבעקבות הודעה זו ציפתה לבעל הטרי הפתעה - תביעת גירושים.



בתביעה, שהוגשה באמצעות עו"ד שרין סולן, טענה האישה בפני פרקליטתה כי יממה לאחר החתונה החל הבעל להתעמר בה. "הוא הפך לקמצן חולני, שתלטן והפעיל נגדי אלימות רוחנית. הוא הציג לי מצגי שווא, כשהסכים לממן לי את המסיבות של טרום־החתונה, אבל מיד למוחרת הוא הדהים בקמצנותו" אמרה לעו"ד סולן.



הבעל טען להגנתו כי לא יכול היה לעמוד בדרישות ובקצב ההוצאות של אשתו והבהיר לה כי את ירח הדבש שהוזמן לרומא הוא ביטל ובמקום זאת קיים חגיגת ירח דבש עם חברים ב"ארומה".



האישה נעלבה. "עדיף לעצור את חיי הזוגיות כבר עכשיו", טענה בפני עו"ד סולן. הבעל מצדו מוכן להתגרש, אבל מבקש החזר על מחצית מההוצאות טרום־החתונה, הנאמדות ברבע מיליון שקלים.