השף רפי כהן נעצר אתמול בחשד שאיים על שותפו העסקי לשעבר. מהתלונה שהוגשה למשטרה עלה כי לפני כשבועיים החשוד הגיע למשרד של שותפו לשעבר ברחוב ראול ולנברג בתל אביב ואיים עליו שירצח אותו במהלך ויכוח שהתנהל בין השניים.



לאחר הגשת התלונה הוא אותר על ידי המשטרה והובא לחקירה. השף נעצר בעבר על עבירות אלימות ואף הוגש נגדו כתב אישום. הבוקר הוא יובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב.



הסתבך לפני מספר חודשים



כאמור, השף הואשם בעבר בעבירות של התנהגות פרועה במקום ציבורי, באיומים על עובדי בנק ובהטרדה. על פי כתב האישום שהוגש נגדו, הוא הגיע לסניף  בעקבות זעמו כי קיבל סירוב לקבלת כרטיס אשראי נוסף בחשבונו והחל להתפרע במקום.



לפי כתב האישום נגדו, כהן החל להתפרע במקום והשליך פח זבל לעבר אחד הבנקאים והפיל את מחשבו המשרדי תוך שהוא קורא: "אתם לא תחסמו לי את החשבון". כהן הלך אז אל חדרה של מנהלת הסניף, מירב סולומון, ובדרכו הפיל מחשב נוסף, ואיים על עובדי הסניף: "אני אהרוג אתכם, אתם לא יודעים עם מי אתם מתעסקים". בשלב זה , הגיע כהן למשרדה של מנהלת והסניף וקרא לעברה כי היא "רוצחת".
 
השף המפורסם הפיל לעברה את מסך המחשב והמקלדת וכן את מכשיר  הטלפון המשרדי ואף ניסה להרים את השולחן המשרדי כולו אך ללא הצלחה. הוא המשיך לאיים על המנהלת: "חכי מה אני אעשה לך, יש לך משפחה, כולם עוד ישמעו על זה", תוך שהוא מגדפה ונצמד אל פניה.

כהן הורשע ב-2016 בבית משפט השלום בתל אביב בעבירה של תקיפה של עובד במסעדה שלו. על פי כתב האישום, הוא קרא לעבר המלצר המותקף: "אני אקבור אותך אם תכנס למסעדה שלי".