נער בן 14 במצב קשה לאחר שנדקר בקטטה בפנימייה לנערים בישוב בדרום הר חברון. פרמדיקים של מד"א פינו אותו לבית החולים סורוקה כשמצבו לא יציב, בהכרה, עם פצע דקירה בפלג גופו העליון.


פרמדיק מד"א אלישיב אמיתי סיפר: "חברנו לרכב פרטי שיצא לקראתנו וקיבלנו לטיפול נער כבן 14 בהכרה, כשהוא סובל מפצע דקירה בפלג גופו העליון. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימום וטיפול תרופתי ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים כשמצבו קשה ולא יציב". 

לפני כשבוע ניתן גזר דינו של גביהו טגנה שהורשע בהריגת ברוך אנבייה, הצעיר בן ה-18 שנדקר למוות ברחובות באוקטובר 2016, בני משפחתו התקשו לקבל את גזר הדין, לאחר שבית המשפט המחוזי בלוד גזר עליו 14 שנות מאסר. "בית המשפט העביר מסר ונתן לעוד נער את האפשרות לרצוח, כאילו שיש להם גב, מישהו שיחפה עליהם", אמרה ל"מעריב אונליין" בזעם אחותו של אנבייה, אורלי דגו. 

"דקר שלוש דקירות ומקבל 14 שנה. אנחנו נבקש לערער לבית המשפט העליון. זה לא הגיוני שנער מסוכן, שידע מה הוא עושה, מקבל רק 14 שנה. זה נראה כמו בדיחה. זה לא הגיוני. על מה יש לרחם? על רוצח? אנחנו כל החיים נהיה באבל, החיים שלנו נהרסו והוא עוד 14 שנים ישתחרר, יקים משפחה? ימשיך את החיים?"

למשפחתו של אנבייה גם טענות לפרקליטות, שחתמה עם טגנה הסדר טיעון, במסגרתו הודה בהריגה במקום ברצח. "הסבירו לנו שככה זה מתנהל ומה אנחנו יכולים לעשות? אנחנו אנשים פשוטים, לא מבינים בזה. העדים מפחדים לדבר. נהיה פה הארלם. מה אנחנו יכולים לעשות? אמא שלי מתקשה לקבל את זה. המשפחה השנייה מחייכת. באתיופיה מקרה כזה היה מסתיים בעין תחת עין. פה אין צדק".