נשיא הזכיינית קשת, אלכס גלעדי, הודיע הבוקר (רביעי) כי הוא "זז הצידה זמנית מתפקידו ב׳קשת'". בהודעה שמסר במהלך הלילה לדירקטוריון ולמנכ"ל קשת, כתב גלעדי: "אני זז הצידה מתפקידי ב׳קשת׳ זמנית, עד שתוכח חפותי ואלחם להוכחת חפותי מן הטענות הבלתי מבוססות האלה. אני חוזר ומדגיש כי טענות אלה אינן נכונות ואנקוט בצעדים המשפטיים הנדרשים כנגד האשמות השווא הללו".



דרורית ורטהיים, יו״ר דירקטוריון קשת אמרה בעקבות הודעתו כי "החל מהיום אלכס גלעדי לא יכהן כנשיא קשת".



אמש פורסמה בערוץ 10 עדות של אשת תקשורת לשעבר, שטענה כי גלעדי כפה עליה יחסי מין ביתו תמורת הגשת תכנית ב"קשת". לדבריה, לאחר האירוע קיבלה הודעה שהתכנית מבוטלת. המתלוננת עברה פוליגרף ונמצאה דוברת אמת. "הוא העלה אותי לחדר להראות לי את כל הטלוויזיות - 'בואי תראי, אני שולט מפה, אני רואה סי אן אן, בי בי סי, אני שולט בערוץ 2', ולא יותר מדי הספקתי להגיב ומצאתי את עצמי על הרצפה", סיפרה. 

בנוסף, לטענתה ניצל גלעדי את מעמדו הרם ואף התרברב בו: "הוא התקיף אותי. ניסה לנשק אותי, וכמובן שסירבתי לו. הוא זרק לי שני שמות של בנות שהוא אמר לי לגביהן - מה את חושבת, מי עשן אותן כוכבות? נראה לך שבזכות עצמן מישהו פה יכול להתקדם?. זה הכל דרכי, כולן עברו דרך החדר הזה". 

אושרת קוטלר. צילום: צילום מסך


כזכור, תיבת הפנדורה נפתחה לאחר שביום חמישי האחרון, חשפה העיתונאית אושרת קוטלר חשפה בערוץ עשר כי איש התקשורת אלכס גלעדי הציע לה הצעה מגונה לפני כ-25 שנים. במהלך שיחה שניהלה עם תמר איש שלום על סערת ההטרדות המיניות בהוליווד סיפרה קוטלר: "נזכרתי במשהו שאני לא מדברת עליו 25 שנה. האמת שזה נורא מוזר, הדופק שלי גבוה וקשה לי לנשום. אני לא רגשנית אבל מה שאני הולכת להגיד לך הוא קשה".
 
"אצלי זו לא הייתה הטרדה מינית אלא הצעה מגונה. הייתי בחורה צעירה שהגיעה לחדשות 2 בשנת 1994. על הפרק עמדה הצעה להגיש את תוכנית הבוקר. אלכס גלעדי הוא מנכ"ל קשת ומקבל אותי לראיון. הראיון עובר בהצלחה ואז אני מקבלת טלפון כמה שעות אח"כ והוא מזמין אותי לארוחת ערב. כשאני מנסה להתחמק ואומרת לו שאולי צהריים דווקא, הוא אומר לי 'לא לא, ארוחת ערב. וגם תפני את הערב' ואז אני אומרת לו 'מר גלעדי, זה מאוד מחמיא לי אבל אתה יודע שאני נשואה'", סיפרה.