משטרת ישראל פתחה היום (שישי) בבדיקה אודות הטענות שנשמעו בימים האחרונים נגד שדר הרדיו גבי גזית, בהן נטען כי הוא תקף נשים מינית, בין השאר את אשת התקשורת דנה וייס. בעקבות טענות המתלוננות מנסים חוקרי המשטרה להגיע אל המתלוננות על מנת לגבות מהן עדות. בעקבות התלונות יצא המגיש לחופשה מהגשת תוכנית הרדיו שלו.



בשלב ראשוני מדובר בבדיקה בלבד באם מדובר בעבירה פלילית או בעבירות שאינן חצו את הרף הפלילי או שלחלופין חלה עליהן התיישנות.  בשלב זה טרם נגבו עדויות ובסיום הבדיקה יוחלט באם לפתוח חקירה פלילית. המשטרה כעת אוספת את החומרים. מהמשטרה נמסר: "אין המשטרה מדווחת על בדיקות או חקירות המתנהלות".



דנה ויס
דנה ויס



"התעקשת להתנשק על הפה - כי אתה יכול"
 
כזכור, ביום שלישי האחרון כתבה וייס בחשבון הטוויטר שלה ציוץ בו סיפרה על התנהלות פוגענית שאותה ביצעה, לכאורה, גזית בעת עבודתם יחד. "תחשוב טוב גבי גזית. גם לפני 15 שנה עשית. ויותר. כמו למשל להתעקש לנשק על הפה כשנפגשים ככה סתם במסדרון במערכת. למה. ככה. כי אתה יכול. בשגרה"', היא סיפרה.
גזית עצמו הכחיש את הדברים ואמר כי "מלכתחילה לא חשבתי שיש צורך בתגובה לנושא, אבל בעקבות אינספור תגובות והודעות שקיבלתי, גם של גברים ונשים, ששלחו לי הודעות תמיכה רבות, וגם הודעות גינוי על השיימינג שנעשה בימים האחרונים, בשבילכם החלטתי להגיב", אמר גזית. "אני אומר רק דבר אחד, כל הדברים שנכתבו ופורסמו אתמול על ידי הגברת וייס לא היו ולא נבראו. ועכשיו, במקום לכלות זמן שידור יקר על זה, נחזור ונגן על נשים. במקום רכילות דמיונית, אנחנו נמשיך בעבודה הזאת". 
למרות ההכחשות של גזית, כתבת גלי צה"ל, הדס שטייף, צייצה בטוויטר דקות לאחר מכן: "עוד ועוד עדויות. עכשיו אחת מחזקת לדנה וייס. אישה מהמוכרות בתחום סיפרה לי הבוקר, איך גבי גזית תקף אותה מינית מול אנשים נוספים במערכת הטלוויזיה לפני שנים. חפן את שדיה ועוד. יש לה מסר אחד לדנה. אם הוא יתקוף אותה או יאיים בתביעה. היא תגיע להעיד ולחזק. אמרה ולא הוסיפה".