עיתונאית להיטון, נעמי רון, כתבה היום (שישי) בחשבון הפייסבוק שלה כי העיתונאי חיים יבין "השליך אותה למיטה, ונשכב מעליה". בפוסט היא סיפרה: "מעולם לא עלה על דעתי שיגיע הרגע שבו אחשוב שפרסום הסיפור הזה הוא הדבר הנכון לעשות. אבל הנה, זה קורה. מתי-שהוא לקראת סוף שנות ה-70 פגשתי את חיים יבין מאחורי הקלעים של היכל התרבות, באירוע שאותו הוא עמד להנחות. הגעתי למקום ככתבת 'להיטון עולם הקולנוע'. הצגתי את עצמי ושאלתי אם יסכים לראיון אישי בשבועון. הוא אמר שלא - הוא מתראיין רק בנושאים מקצועיים".
"כעבור כחצי שנה הופתעתי לקבל שיחה טלפונית - 'מדברת מזכירתו של חיים יבין. הוא מסכים להצעתך לראיין אותו'. הזמנתי אותו לדירתי. נהגתי אז לראיין אמנים ואנשי תקשורת בדירתם, או אצלי. לא קרה שום דבר, לא הייתה לי שום סיבה לחשוש ממשהו".

"אחרי כחצי שעה של שאלות-תשובות הוא אמר: 'השאלות טובות, וזו בוודאי הולכת להיות כתבה טובה, אבל יש דברים אחרים שאנחנו יכולים לעשות'. הוא קם ממקומו, תפס אותי, השליך אותי על המיטה ונשכב מעליי. הייתי צריכה ממש להתאמץ כדי לנער אותו ממני".
"אחרי ש-יבין הבין ששום דבר כבר לא יקרה כאן, המשכנו בראיון. לפני שעזב, אמר: 'שתדעי לך שאני יוצא מכאן מתוסכל ומאוכזב'. אני יצאתי נדהמת מהחוצפה ומההתנהגות הגסה של 'מר טלוויזיה'".

כזכור, בעקבות ראיון שהעניק בשנה שעברה ובו אמר כי בעבר, הסטנדרטים לגבי הטרדות מיניות היו אחרים, מספר עובדות לשעבר ברשות השידור כי יבין הטריד אותן לכאורה מינית. בנוסף, אישה שעבדה עם יבין בעבר, כי הוא נגע בה והוסיפה כי "באחד הימים נפגשתי עם חיים בעבודה והוא פתאום נגע בחזייה שלי. הוא חפן את שדיי בידיו, בניגוד לרצוני. העפתי לו את הידיים, אמרתי לו: 'תחזיר את הידיים שלך למקום, תפסיק עם זה מיד'. לאחר מכן הוא אמר: 'אני מאוהב בך'. הייתי בשוק. זה היה מגעיל ומשפיל. מישהי שנכחה בחדר ראתה את זה קורה, היא היתה בשוק. הוא חרמן זקן, הוא אשמאי זקן. אבל הוא היה נעצר כשאמרו לו 'לא'".