המשטרה מנסה לבסס חשד לשוחד בתיק המתנות, ובחקירתו אתמול עומת נתניהו עם דבריו של המיליארדר ארנון מילצ'ן, כך דווח הערב (שישי) בחדשות עשר. במשך כארבע שעות נחקר אמש נתניהו במעונו בירושלים. החוקרים מנסים לפענח עבור מה למה ניתנו הסיגרים והשמפניה. על פי החשד, נתניהו ניסה לפני כתשע שנים לקדם פרויקט סחר של מילצ'ן ושל שותפו המיליארדר ההודי ראטן טאטא. 
החוקרים: "אנחנו יודעים שניסית לקדם פרויקט סחר חופשי בשיתוף עם מילצ'ן ועם המיליארדר ההודי טאטא. זה עוד דרך להיטיב עם מילצ'ן, הוא היה מרוויח הרבה כסף בפרויקט כזה".
נתניהו: "זהו פרויקט לאומי, אין קשר בכלל למילצ'ן בעניין. זה פרויקט שהיה מכניס הרבה כסף למדינה ומספק תעסוקה גם לפלסטינים וגם לישראלים. כלל לא ידעתי שמילצ'ן מעורב".

עם זאת, על פי הדיווח, מילצ'ן אמר בחקירתו כי אכן שוחח עם נתניהו על הפרויקט. בתוך כך, בשבוע שעבר, המיליארדר טאטא פרסם מכתב ובו הוא תמך בגרסת נתניהו, שלדבריו גם הוא לא ידע שמילצ'ן קשור לפרויקט. 
החוקרים: "למה ניסית לקדם ויזה למילצ'ן? אין קשר לעובדה שהוא העניק לך מתנות?".
נתניהו: "אין שום קשר. הקשר שלי עם מילצ'ן הולך שנים אחורה. הוא חבר שלי שנים רבות. ניסיתי לעזור לו בגלל תרומתו למדינת ישראל, כפי שעזרתי לרבים אחרים".
עוד דווח כי במשטרה משוכנעים כי ברשותם מספיק ראיות שמבססות את עבירת השוחד לכאורה. גם אצל גורמים בכירים בפרקליטות שמלווים את החקירה, מתחזק חשד זה. עמדת המשטרה הלא רשמית היא שהתגבשה תשתית ראייתית נגד ראש הממשלה בביצוע עבירות של שוחד, מרמה והפרת אמונים. בתוך כך, בפרקליטות מתחזק החשד לפיו ישנה עבירת שוחד.

בתוך כך, הערב דווח ב"החדשות" כי גורמי אכיפה אומרים כי החקירה עסקה בעיקר בתיק 1,000 עוד נמסר כי נתניהו לא הופתע מהשאלות שהופנו אליו. עוד פורסם כי במשטרה סיפרו גם שלא הספיקו לחקור את נתניהו על כלל הנושאים שתכננו ולפי ההערכות יידרשו לפחות עוד ארבע חקירות. גורם במשטרה אמר כי החקירה הבאה צפויה להיערך רק בעוד כ-10 ימים, זאת על מנת לעבד את החומר שנאסף בזמן החקירה.
 
בנוסף, גורמים במשטרה סיפרו גם על הבדלי גישה בין חוקריהם לבין אנשי הפרקליטות. במשטרה בטוחים שתיק 1,000 הוא תיק שוחד לכל דבר, עם זאת בפרקליטות מסתייגים ונוקטים במשנה זהירות בנושא.