בעיצומו של הסתיו בואכה החורף, יחל היום (ראשון) שבוע חם ויבש עם טמפרטורות גבוהות בהרבה מהממוצע לעונה. החזאי התורן בשירות המטאורולוגי בבית דגן, נחום יודוביץ, מסר כי היום צפויה התחממות ניכרת של 4־2 מעלות, בעיקר במישור החוף ובשפלה ויהיה חם ויבש. בתל אביב יגיעו מידות החום ל־28 מעלות, בלוד צפויות 29, בבאר שבע – 29, בירושלים – 23, בצפת – 24, בטבריה – 30, בעמק יזרעאל – 28 ובאילת – 31.

מחר ימשיך להיות חם ויבש מהרגיל, עם אפשרות לאובך ורוחות מזרחיות בהרים ובצפון הארץ. ביום שלישי צפויה ירידה ניכרת של כארבע מעלות במידות החום, אבל ימשיך להיות חם מהרגיל, וביום רביעי שוב צפוייה עלייה קלה בטמפרטורות והשבוע החם והיבש יימשך.

שבת בחברון. צילום: דובר צה"ל
שבת בחברון. צילום: דובר צה"ל
 
בינתיים, כ־50 אלף בני אדם ניצלו את מזג האוויר הנאה אתמול ויצאו לטייל בשמורות הטבע ובגנים הלאומיים. באתרים הפופולריים בלטו הגנים הלאומיים קיסריה, קומראן, ירקון ומצדה ושמורות הטבע הבניאס, עין אפק (שם ערכה הרשות את פעילות החוף של הציפורים) ונחל שעיר (שבו ציינה הרשות את יום הלוטרה עם פעילויות לכל המשפחה). תנועה ערה של מבקרים נרשמה גם באגמון החולה של קק”ל. בשל עומס המבקרים ביקשו באגמון לקראת הצוהריים להימנע מהגעה לאתר למשך שעתיים.