בהלה פרצה הבוקר (ראשון) בגן ילדים ברמת גן, כאשר שני פלורוסנטים התנתקו מהתקרה ואחד מהם התנפץ לרסיסים, בסמיכות לילדים. האירוע קרה עם עם כניסת הילדים לגן, כאשר חלק מההורים עדיין מלווים אותם. הפיצוץ של אחד מהפלורוסנטים שהתנפץ לרסיסים ברעש חזק, עורר בהלה וכ-30 ילדים בגילאי 5-4 פונו בבהילות מהגן. ההורים טענו, כי למרות שהתריעו על אלתורי חשמל בגן, הליקויים עליהם התריעו לא תוקנו.

מהעירייה נמסר בתגובה: "סמוך לשעה 8:10 נפלו שתי נורות פלורסנט מתקרת גן הילדים בשדרות הילד ברמת גן והתנפצו על הרצפה. התקרית אירעה בשעת התכנסות הילדים בגן, לפני תחילת הלימודים. מיד עם היוודע המקרה, הוזעקו למקום צוות תחזוקה וחשמלאי מטעם העירייה, שהסיר את הפלורסנט הבעייתי. יש לציין, כי בתקרית לא נפגע אף ילד או איש צוות ויום הלימודים התקיים כסדרו".

בנוגע לטענות שנשמעו על כך שהורים התריעו על ליקויים בטיחותיים בגן, אמרו בעיריית רמת גן: "העירייה מבצעת בדיקות באופן שוטף בכל מוסדות החינוך בתחומה, על פי חוזר משרד החינוך וכך גם בוצע בגן האמור. בבדיקות שנערכו לא נמצאו אלתורי חשמל כפי שנטען על ידי ההורים. עם זאת, למען הסר ספק ולמען הסדר הטוב הונחה מנהל הבטיחות במוסדות החינוך העירוניים על החלפת כל גופי התאורה הן בגן העירייה בו אירעה התקרית והן בגן הצמוד לו. העבודות יחלו כבר מחר ואנו מאמינים שהן יסתיימו בתוך יומיים-שלושה".