ימים אחרי שדנה וייס האשימה את שדרן הרדיוגבי גזית בהטרדה מינית, עלה לרשת סרטון מתוכניתו לפני 30 שנה, בו הוא מציע לרקדנית הבטן שהתארחה אצלו, יוספה בת אהרוני, עזרה בהסרת בגדיה. היום (ראשון) התראיינה הרקדנית לתוכניתו של רפי רשף בערוץ 10, דחתה את הטענות כאילו גזית הטריד אותה מינית ואמרה כי אין בכוונתה להתלונן בנוגע למקרה.

"אני לא כל כך מודעת לעניין. הבת שלי אמרה לי שהיו 200 אלף צפיות לסרטון", סיפרה בת אהרוני, והוסיפה: "אני ממש לא זוכרת את העניין, ממש לא היה שם סקסיזם", בנוסף לכך הוסיפה הרקדנית כי היא לא הקדישה מחשבה על האירוע עד לימים האחרונים והבהירה: "מאז שעזבתי את התוכנית אז לא חשבתי על זה יותר. לא היה שום דבר סקסיסטי מבחינתי".



"לקחו את הקטעים היותר פרובוקטיביים כדי שאהיה נערת הפוסטר שלהם

בת אהרוני הביעה ביקורת על עורכי הסרטון שהופץ ברשת והבהירה כי אין בכוונתה להגיש תלונה בנושא. "דבר ראשון הם לקחו רק מה שהתאים להם מהתוכנית, הם לקחו את הקטעים היותר פרובוקטיביים כדי שאני אהיה נערת פוסטר שלהם והבת שלי אמרה לי שזה יצא כאילו שאני גם מתלוננת. אני לא התלוננתי, אני לא מתלוננת, ואני לא אתלונן  ולכן רציתי להגיב".

"ניצלו את הדבר הזה' מבחינתי לפחות, ופשוט מקיזים דם בזירה. אני מדברת כרגע על עצמי, המודעות שיש עכשיו להטרדות מיניות זה מצויין ואני חושבת שמסכנה האישה שחיה עם נשיקה 30 שנה ולא יכולה לשכוח אותה. אני חושבת שדברים כאלה צריכים לבוא בזמן אמת", סיימה בת אהרוני את דבריה.