גל ההטרדות המיניות: עדות נוספת נגד 'מר טלוויזיה' חיים יבין נשמעה הערב (ראשון) בחדשות 'כאן'. "זה היה בערך לפני 15 שנה, אני לא זוכרת בדיוק. תוך כדי איפור בחדר איפור האדון החליק את ידיו על התחת שלי, על הטוסיק שלי, בין הרגליים כזה", סיפרה. "אני כמובן נסוגתי אחורה, אמרתי לו 'למה אתה חושב שאתה יכול לגעת בי? מי אתה בכלל'? הוא נעשה חיוור ואמר לי 'סליחה, לא התכוונתי'", הוסיפה.

ביום שישי כתבה בפייסבוק העיתונאית לשעבר נעמי רון כי העיתונאי חיים יבין "השליך אותה למיטה, ונשכב מעליה". בפוסט היא סיפרה וטענה: "מעולם לא עלה על דעתי שיגיע הרגע שבו אחשוב שפרסום הסיפור הזה הוא הדבר הנכון לעשות. אבל הנה, זה קורה. מתישהו לקראת סוף שנות ה-70 פגשתי את חיים יבין מאחורי הקלעים של היכל התרבות, באירוע שאותו הוא עמד להנחות. הגעתי למקום ככתבת 'להיטון עולם הקולנוע'. הצגתי את עצמי ושאלתי אם יסכים לראיון אישי בשבועון. הוא אמר שלא - הוא מתראיין רק בנושאים מקצועיים".
 
"כעבור כחצי שנה הופתעתי לקבל שיחה טלפונית - 'מדברת מזכירתו של חיים יבין. הוא מסכים להצעתך לראיין אותו'. הזמנתי אותו לדירתי. נהגתי אז לראיין אמנים ואנשי תקשורת בדירתם, או אצלי. לא קרה שום דבר, לא הייתה לי שום סיבה לחשוש ממשהו", סיפרה.

"אחרי כחצי שעה של שאלות-תשובות הוא אמר: 'השאלות טובות, וזו בוודאי הולכת להיות כתבה טובה, אבל יש דברים אחרים שאנחנו יכולים לעשות'. הוא קם ממקומו, תפס אותי, השליך אותי על המיטה ונשכב מעליי. הייתי צריכה ממש להתאמץ כדי לנער אותו ממני", הוסיפה.
 
"אחרי שיבין הבין ששום דבר כבר לא יקרה כאן, המשכנו בראיון. לפני שעזב, אמר: 'שתדעי לך שאני יוצא מכאן מתוסכל ומאוכזב'. אני יצאתי נדהמת מהחוצפה ומההתנהגות הגסה של 'מר טלוויזיה'". חיים יבין הגיב הערב לדברים: "אין תגובה".