היום (שני) הוגשה במשטרה תלונה כנגד חבר הכנסת דודי אמסלם על סחיטה ואיומים. המתלוננת, אושרה אסף, יו"ר עמותת זכויות השוטרים הגישה את התלונה בעקבות דבריו של אמסלם שפורסמו ב"החדשות" לפיהם בכוונתו להגיש תלונה במח"ש נגד מפכ"ל המשטרה רוני אלשיך.



על התלונה שהגישה סיפרה הערב (שני) אסף ב-103FM: "הגשתי תלונה כנגד ח"כ דודי אמסלם והאשמתי אותו בהסתה בעקבות מכלול דברים שהוא מבצע. במהלך חקירות נתניהו אמסלם מטפטף לאט לאט דברים כנגד המשטרה ולא עוצר. אין לי בעיה עם החוקים שהוא מנסה לחוקק אך יש לי בעיה עם הדברים שהוא אומר כנגד המשטרה הוא תוקף באופן אישי את המפכ"ל ומתעסק עם החמגשיות של השוטרים. למה הוא מסתכל על השכר של השוטרים ועל האוכל שלהם?". 


 
עוד הוסיפה אסף: "לפני שבועיים הוא התייחס לארוחות של משטרת ישראל ולאחר דבריו הגעתי להפגין מול ביתו. במהלך ההפגנה הוא הכניס אותי לביתו, דיבר איתי ואמר שהוא 'אוהב את שוטרי משטרת ישראל'. אני טוענת היום שהמפכ"ל הוא גם שוטר במשטרת ישראל וכי ראש הממשלה שולח את ביטן ואמסלם נגדנו. לקח לי הרבה זמן להחליט האם להגיש תלונה אך החלטתי שיש גבול לחופש הביטוי". 

אושרה אסף. צילום: אלוני מור
אושרה אסף. צילום: אלוני מור
 
על הטענה כי ח"כ אמסלם דואג לשוטרים השיבה: "הוא לא דואג לשוטרים הפשוטים אלא מבצע הסתה כנגד המשטרה. הסתה כבר הובילה בעבר לרצח במדינת ישראל. דיברתי עם המפכ"ל בנושא והוא אמר לי שיש אחריו ארגון נפלא והוא ממתין שהגל הזה יעבור, הרי אסור לו להגיב ולכן אינו יאמר מה הוא באמת מרגיש. אני רואה את השוטרים והתגובות שלהם לדבריו של ביטן ואמסלם וכואב לי. אני יודעת מה מנהלים עכשיו אנשי הליכוד כנגדי, אני לא חוששת ואני לא פוחדת".