מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי בתל אביב כתב אישום נגד אלידע גרינברג פרג'ון, תושב העיר, בגין ביצוע מעשי סחיטה באיומים נגד מספר נשים, אחת מהן קטינה, עמן התכתב באתרי צ'אט ואפליקציות אינטרנטיות אחרות, דוגמת מסנג'ר ו-וואטסאפ, החזקת חומרי תועבה פדופיליים, פגיעה בפרטיות ועוד. 
 
בביתו של הנאשם נמצא דיסק קשיח חיצוני, אשר כלל כ-1800 תמונות ועשרות סרטונים הכוללים חומרי תועבה ובהם דמויות של קטינות. לפי כתב האישום, גרינברג פרג'ון יצר קשר עם ארבע נשים שונות באמצעות האינטרנט, אחת מהן בת 17, החל לקיים עמן שיחות בעלות אופי מיני, לצורך סיפוקו המיני, ואף קיבל מהן תמונות וסרטונים אינטימיים שלהן.

החזיק בחומרי פדופיליה. צילום אילוסטרציה: אינגאימג
החזיק בחומרי פדופיליה. צילום אילוסטרציה: אינגאימג

 
כאשר ביקשו הנשים לנתק עמו את הקשר וסירבו לקיים עמו שיחות מיניות, איים עליהן כי במידה ולא ייענו לדרישותיו, הוא יפיץ את התמונות והסרטונים האינטימיים שלהן בקרב מכריהן. במקרה של המתלוננת הקטינה, המדובר בסחיטה מינית מקוונת של קטינה בת 17, עמה היה בקשר רומנטי, ואיים עליה כי במידה ולא תקיים עמו שיחה בעלת אופי מיני, יפיץ את תמונותיה ואת ההתכתבויות המיניות הקודמות ביניהם בקרב מכריה וחבריה. בנוסף, גרינברג פרג'ון מואשם כי סיפק לה סם מסוג קנאביס.
 

באישום נוסף ייחסה הפרקליטות לנאשם עברה של החזקת חומרי תועבה פדופיליים. עוד נטען כי גרינברג פרג'ון שלח תמונות אינטימיות של הבחורות שעמן יצר קשר באמצעות האינטרנט לחבר שלו. בד בבד עם הגשת כתב האישום, הגישה הפרקליטות בקשה לעצור את פרג'ון עד תום ההליכים המשפטיים נגדו, בה נטענה מסוכנותו, תוך הדגשת השימוש באינטרנט על מנת להתקשר עם קורבנותיו.