בזמן ששירה רבן אחת היתה מודעת לכל הרעש התקשורתי שתעשה, וכבר הוקפה ביועצי תקשורת למיניהם, שירה רבן מבאר שבע ממש לא חשבה שתתחיל לספוג נאצות ולהפוך להיות קורבן רשת, רק בגלל שהשם שלה דומה. כעת היא, בעזרת חבריה ומקום עבודתה, מנסים לעצור את כדור השלג, שהחל בעיקר בפרסום בפייסבוק של אנשים, ותפס נפח גם בגלל שפורסם בקבוצה שנקראת "להוכיח את שקרי השמאל".



אחת מחברותיה של שירה רבן הבאר שבעית, עינב בן דוד כהן, פרסמה פוסט היום (שני) בו ניסתה לעזור וכתבה: "מהבוקר אני מקבלת עשרות הודעות עם תמונה של חברתי הטובה, שירה רבן, שמקשרות אותה לבחורה שהתלוננה על שרה נתניהו. פשוט כי השם שלהן זהה. עברייני מקלדת פשוט חיפשו שם דומה בפייסבוק ועבור בצע לייקים החליטו לפרסם דיבה ולהמציא שזו היא. כמובן שאין קשר בין הבחורות. שירה שלנו גרה בבאר שבע, עובדת כמנהלת חדר כושר, נשואה ואמא לשני בנים מתוקים. היא גם לא חרדית".



עינב המשיכה וכתבה: "התגובות כמובן לא איחרו להגיע, ובלי שום בדיקה מקדימה אנשים קיללו אותה בלי סוף, השתמשו במילים בוטות ומכוערות והפוסט הפך ויראלי בין רגע. התלונה במשטרה כמובן בדרך. אבל בינתיים סייעו לי לנקות את שמה ושתפו את הפוסט", ביקשה.



קרובת משפחתה, קלרה, הוסיפה: "שירה, שהיא גיסתי היקרה, לא צריכה לעשות אקסטרות במעון ראש הממשלה". חברים נוספים הגיבו וטענו: "גאדדד! אנשים אתם כל כך פתטים!! שירוש יא אהובה אנחנו יודעים מי את". כזכור, האשמה הגדולה הגיעה כאשר בפוסט שפורסם נכתב בצירוף תמונה: "האמצעית זו שירה רבן הזאת שאמרו חרדית מסכנה קשת יום. בסוף מתברר שהיא בכלל תחקירנית של ערוץ 10, חיפשו אותה כמו בפורים לחרדית ושלחו אותה לעבוד במעון ראש הממשלה". בתמונה עצמה היו שלוש בנות, עובדות במקום, אשר הצטלמו ביחד, ולא חשבו שהתמונה תהפוך להיות כל כך ויראלית.