מאבטחים במרכז הרפואי לגליל הותקפו אתמול בפתח חניון המבקרים בידי ארבעה צעירים בשנות ה-20 לאחר ויכוח בנוגע לאי תשלום על חנייה, בעת שהארבעה ניסו לעבור את מחסום היציאה. בתיעוד שפורסם הבוקר (שלישי) נראים רגעי התקיפה, כשלושה מיושבי הרכב הקיפו את המאבטח והחלו לגדף ולדחוף אותו. עד מהרה החלו להכות אותו ותקפו מאבטחים
תקיפת המאבטחים בבית החולים בצפון
נוספים. 
 שניים מהצעירים החשודים בתקיפה עוכבו במקום עד להגעת המשטרה,  בעוד שני האחרים נמלטו. שני מאבטחים נפגעו קל ונזקקו לטיפול בחדר המיון, לאחר שאחד ספג מכה באפו והאחר סובל מחבלת פנים.
 
מבית החולים נמסר כי "אנו רואים בחומרה רבה כל ניסיון להפר את הסדר הציבורי ולפגוע בצוות המרכז הרפואי. אנו בטוחים כי משטרת ישראל תדע למצות את הדין כחלק מהחשיבות למגר את תופעת האלימות שלצערנו מתרחשת לעיתים קרובות ומסכנת חיי אדם. יש להתייחס באפס סובלנות כלפי כל סוגי האלימות כדי למנוע את המקרה הבא".


על רקע מקרי האלימות האחרונים בבתי החולים, תתכנס היום באופן דחוף השדולה למניעת האלימות נגד צוותים רפואיים. יו"ר משותף של השדולה, ח"כ איציק שמולי: "זו תופעה בזויה ומזעזעת שחייבים לעקור מן השורש. הגיע הזמן לעבור מדיבורים למעשים ואנחנו מצפים מן הממשלה להציג תכנית מעשית ומידית כדי להפחית את מקרי האלימות עד למיגורם המוחלט".