לאחר מעצרו של העבריין בן כהן, בגין נהיגה ברכב גנוב ללא רישיון, ובעקבות הטענה לפיה הוא הצמיד צ'קלקה למכונית, טען הבוקר (שלישי) עורך דינו ירון גיגי, בתכניתם של נסים משעל, דרור רפאל וספי עובדיה ב-103FM, כי "מי שמכר לו את הרכב עבד עליו". כתב הפלילים בוקי נאה הוסיף כי "אני מניח שהוא היה תחת מעקב של שוטרים סמויים".



כתב הפלילים בוקי נאה הסביר כי "איש לא יספר מדוע הוא נמצא נוהג ברכב, אני מניח שתפסו אותו כי הוא היה תחת מעקב של שוטרים סמויים. אם בן כהן לא יסביר מדוע נסע ברכב הזה, יהיה כנגדו כתב אישום על התחזות ושימוש ברכב ללא רשות, המשטרה חוקרת את הנושא כעת. על פי המידע שברשותי היו ברכב עוד שני אנשים שאני מניח שלא יספרו מהיכן קיבלו את הרכב. בן כהן יכל היה לנוסע בכל רכב אחר, ולכן נבדקת הסיבה מדוע נסע דווקא ברכב זה".



בשלב זה הצטרף לשיחה עורך דינו של בן כהן, ירון גיגי, שטען: "כפי שידוע לכולם, פגעו במרשי בעבר באמצעות מטען שהוצב ברכבו, לכן הוא מדי פעם מחליף רכבים. בן מסר את גרסתו המפורטת במשטרה, הציג זיכרון דברים ותעודת זהות עם כל הפרטים של הרכב אותו רכש. הוא קושר את עצמו לאוטו וטוען שהוא קנה את רכב מחברת שמירה, ומי שמכר לו אותו עבד עליו".



 


הוא הוסיף כי "המשטרה הציגה לנו שהרכב שבן קנה הוא רכב גנוב ואת זה בן לא ידע קודם. במהלך מעצרו של בן לא נמצא ברכב שום דבר שמצביע על שימוש ברכב לייעוד התקפי. מבחינה משפטית מדובר בעבירה מינורית, ואילולא היה מדובר בבן כהן אני בספק אם המשטרה הייתה בכלל פותחת את התיק".

בוקי נאה התייחס לדבריו וטען: "אני חושב שבן כהן יודע מי רצה אז לחסל אותו ברכבו. המשטרה ביקשה לפתוח את הקוד הסודי של הטלפון שלו כדי לחקור את שיחות הטלפון האחרונות שלו ולנסות להבין ממי קיבל את הרכב, אך בן מסרב למסור לה את הקוד הסודי. תפקידה של המשטרה לחקור אדם כמו בן כהן, בייחוד כשהוא נתפס מחזיק ברכב גנוב שהיה בו צ'קלקה משטרתית, זו יכולה להיות התחזות ויש עילת מעצר. בסוף עוד יתברר שבן כהן נסע במטרה לחטוף אותי".

"אף אחד לא מתכוון לחטוף אותך בוקי נאה", השיב לו פרקליטו של בן כהן. לדבריו, "משטרת ישראל, עם כל הסייבר שלה, לא מצליחה לפתוח קוד סודי באייפון 5 ומבקשים להאריך את מעצרו בגלל שלא סיפק להם את הקוד של הטלפון. האיש מסר זיכרון דברים שקיבל, אך המשטרה לא הצליחה להגיע לאיש שמכר לו את הרכב. כרגע הוארך מעצרו עד מחר".

עריכה מעם 103FM: איתמר זיגלמן