עוד תאונות קטלניות: רוכב אופנוע בן 50 נהרג היום (שלישי) בבת ים לאחר שהחליק בדרך בן גוריון בבת ים. כוחות ההצלה שהגיעו למקום האירוע העניקו לו טיפול רפואי וביצעו בו פעולת החייאה, שבסופן נקבע מותו. מחקירה ראשונית עולה כי הוא פגע בעץ ומצא את מותו. זמן קצר לאחר מכן, הולך רגל בשנות ה-20 לחייו נהרג לאחר שנפגע מרכב ברהט, זאת לאחר שפעולות ההחייאה שביצעו בו חובשים שהגיעו למקום כשלו אף הם.



חובש רפואת חירום במד"א, עמנואל אדלר, שהגיע למקום האירוע בבת ים, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את רוכב האופנוע, גבר בשנות ה 50 כשהוא שוכב על הכביש במרחק רב מהאופנוע, ללא הכרה, דופק ונשימה, עם חבלת ראש קשה. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו בו פעולות החייאה, שבסופן נקבע מותו".



חובש רפואת חירום במד"א, עלא אלהוזייל, שהגיע לזירה ברהט סיפר: "על הכביש בסמוך לרכב שהוביל עגלה שכב גבר בשנות ה-20, מחוסר הכרה עם חבלת ראש ופגיעה רב מערכתית קשה, כשהוא ללא דופק וללא נשימה. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו בו פעולות החייאה אבל הפציעה שלו הייתה קשה מאוד ובסופן לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו בשטח".



רק לפני כארבעה ימים נהרג הולך רגל, גם הוא בן 50, לאחר שנפגע מרכב בכביש 40, סמוך לצומת לוד מרכז. כוחות ההצלה שהגיעו אז למקום האירוע העניקו לו טיפול רפואי וביצעו בו פעולות החייאה, שבסופן נקבע מותו.



מוקדם יותר, במהלך אותו הלילה, נפצעו חמישה בני אדם, בהם בת 21 במצב אנוש, ליד כרמיאל לאחר שרכבם פגע בעמוד תאורה ועלה באש. בערב שבת נודע כי הצעירה נפטרה מפצעיה במרכז הרפואי "הגליל".



חובש רפואת חירום על אופנוע מד"א, מנדי אמיתי, שהגיע באותה עת לזירת האירוע ליד לוד, סיפר: "סמוך לשול הכביש הימני שכב גבר כבן 50 מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה, הוא היה ללא דופק וללא נשימה. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות בשטח, אבל הפציעה שלו הייתה קשה מאוד ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו. נוסעי הרכב הפוגע נבדקו ע"י צוותי מד"א בשטח ולא נזקקו לפינוי לבית חולים".