חשד לחיסול בצפון תל אביב. עבד אלחפאד ערר, תושב ג'לג'וליה בן 30, נהרג הלילה (חמישי) בפיצוץ מכוניתו כשנסע בנתיבי איילון לכיוון דרום במחלף קק"ל בתל אביב. בפיצוץ נפצע באורח אנוש עלי עמר, בן 30 מכפר קאסם. 


חשד לחיסול בנתיבי איילון

הפיצוץ בנתיבי איילון

סמוך ל-00:20 נשמע פיצוץ עז כאשר מטען רב עוצמה שהוצמד לרכב התפוצץ במהלך הנסיעה. חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו במקום את מותו של ערר שנמצא ללא סימני חיים, והעניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים "איכילוב"את עמר במצב אנוש עם פגיעת ראש ופגיעה רב מערכתית.  



כוחות ההצלה הגיעו לזירה ומצאו את הרכב עולה באש ונתקלו בחלקי רכב שעפו מרחק עשרות מטרים מחוצה לו. כוחות הביטחון נמצאים במקום ופתחו בחקירת נסיבות האירוע, כאשר החשד הוא לחיסול על רקע פלילי. חובש בכיר במד"א רן מנוסיס ופאראמדיק מד"א עידן, סיפרו: "הגענו למקום במהירות עם אופנועי חרום של מד"א וראינו רכב עולה באש, הזירה הייתה קשה, מחוץ לכרב שכבו שני גברים כבני 30 הם היו עם פגיעה רב מערכתית, אחד היה ללא סימני חיים והשני   סבל מפגיעת ראש קשה, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו לבית חולים כשמצבו קשה".



מדוברות המשטרה נמסר: "בהמשך לפיצוץ  בסמוך למחלף קק"ל בת"א מדובר באירוע על רקע פלילי. כוחות משטרה שהגיעו למקום הבחינו ברכב שעולה באש כתוצאה מפיצוץ. במקום גבר הרוג וגבר פצוע אנוש (עפ"י גורמי רפואה). נפתחה חקירה ונסיבות האירוע נבדקות. בשלב זה לא ניתן למסור פרטים נוספים. כביש איילון נחסם לתנועת כלי רכב ממחלף קק"ל ועד מחלף רוקח מצפון לדרום. ציבור הנהגים מתבקש לא להגיע למקום".