צעיר כבן 22 נהרג היום (חמישי) לאחר שנפל מגובה במהלך סנפלינג במצפה רמון סמוך למלון בראשית בעיר. צוותי מד"א נאלצו לקבוע את מותו במקום האירוע. הפאראמדיקים של מד"א, נתנאל דחבש ושמעון אקנין סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו בתחתית הצוק גבר כבן 22 מחוסר הכרה, הגענו אליו רגלית עם ציוד רפואי דרך שביל צדדי על מנת לנסות ולהעניק לו טיפול רפואי. הוא סבל מפגיעה רב מערכתית קשה ולצערנו היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".


צעיר נהרג במהלך סנפלינג במצפה רמון

זירת האירוע במצפה רמון. צילום: מד"א




מקום האירוע במצפה רמון. צילום: מד"א



לפני כשבועיים, גבר כבן 43 נהרג לאחר שנחבל מסלע במהלך גלישת אומגה סמוך למצוקי גפת בגלבוע. חובשים ופראמדיקים העניקו לו במקום טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה שבסופן נאלצו לקבוע את מותו. 
פאראמדיק מד"א דניס פולקוב סיפר: "כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 43 מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם חבלת ראש קשה לאחר שנחבל מסלע במהלך גלישת אומגה. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות, הוא סבל מפגיעת ראש קשה ולאחר מאמצי החייאה נאלצנו לקבוע את מותו במקום". 
יום לפני כן, נפל נער בן 15, תלמיד תיכון בנתניה, מצוק בחוף סירונית בעיר ונהרג. האסון אירע במצוק דרומית למעלית בחוף סירונית. הנער נפצע בתחילה באורח אנוש ופונה לבית החולים לניאדו בעיר, אך שם מת מפצעיו. הנער, תלמיד תיכון בעיר, היה במקום עם שלושה חברים.