תוכניתו השבועית של עורך הדין יורם שפטל ממשיכה לייצר כותרות במהלך ימי חמישי, בעיקר בעקבות המונולוג הפותח שלו בתחילת תוכניתו ב-103FM. תחילה סיפר שפטל על ביקורו במהלך השבת בקבר רחל, וציין כי שהו במקום רבבות של בני אדם, ולאחר מכן התייחס גם לאהוד ברק, שאמש דיבר על כך שהוא בשל לחזור ולהוביל. שפטל כינה את ברק "בוגד" ואף ייחל לחזרתו לחיים הפוליטיים, על מנת שייקח קולות מגוש השמאל. 



"השבוע, ביום שבת שעברה, היתה לי את הזכות הקדושה בקבר רחל. מח"ט יהודה משום שכמעט כולם, אם לא כולם, מגיעים ברכבים פרטיים וציבוריים, וכולם יכולים להיכנס לחברון רק בדרך אחת בלבד, ולכן אין שום בעיה לדעת מה היה המספר האדיר וחסר התקדים שרבבות בני ישראל שבאו לחגוג יחד עם בני היישוב היהודי בחברון (האנשים הכי מופלאים שפגשתי בימי חיי), ולקחת חלק בחגיגה האדירה הזאת. באופן מיוחד היה לי סיפוק אדיר. ניגש אליי בחור ישיבה ואמר לי שהוא נמצא פה בגללי.

זה כבר די רגיל אצלי, הוא לא היחיד שהגיע בגלל שאמרתי להגיע. הוא גם אמר לי דבר נוסף, שחימם לי את הלב. הוא אמר לי שהשידורים והתוכנית הזאת מאזינים לה בישיבה שלו עשרות על גבי עשרות, ואמר לי שאת מחציתם הצלחתי להפוך לציונים". לאחר מכן קרא לכל האנשים להגיע להפגנה מול ביתה של נשיאת בית המשפט העליון, אסתר חיות, ואף מסר את כתובתה. שפטל אף הבטיח "אני אהיה שם. אני מבטיח לשאת דברים קצרים בפני הציבור".
לאחר מכן המשיך: "אני רוצה לחזור בקשר לגל הטרור התקשורתי הדוחה והמחליא שעובר עלינו, זרוע אחת של הכנופיות של המחבלים התקשורתיים, והזרוע השנייה - זאת של השדולה הפמיניסטית פלסטינית. אני רוצה להתעכב על גורלם המר של שניים מהקורבנות. אני מדבר על גיל שפר מלשכת ראש הממשלה, שאין כלי תקשורת ואין מחבל תקשורתי, ואין פמיניסטית-פלסטיניסטית שביזו אותו, הרשיעו אותו, גזרו את עונשו, הכל בכיכר האספסוף. אפילו הפרקליטות שלנו, שמומחית בלהגיש כתבי אישום מופרכים, סגרה אותו בקול דממה דקה. מאחר וגיל שפר עבר, הוא ובני משפחתו, עברו גיהנום עלי אדמות".


"הקורבן השני, מדובר בתלמיד בן 16, שנערה כמותו העלילה עליו עלילת דם בזויה ונאלחת לפיה הוא אנס אותה. עלילה מופרכת מ-א' עד ת', הוא ישב בבית הסוהר ולבסוף הוכרה צדקתו הגמורה. כתב האישום בוטל והוא, בצדק, דרש להעמיד לדין את המעלילה. הגברת בייניש, נשיאת בית המשפט העליון, קודם להתמנותה לשופטת שם, הוציאה את אחת ההפרכות הבלתי מוסריות שגם כאשר מתברר שפלוני נפל קורבן לעלילת דם, גם אז, אין מקום, אפילו שזאת עבירה פלילית חמורה כדי לעודד מתלוננות להתלונן".

"מתפלל שברק יחזור וייקח קולות מהשמאל"

"מעולם לא היה אספסוף רמאי פתלוגי ומושחת כמו אהוד ברק. מעולם לא היה אדם שנכשל ביטחונית באופן מוחלט וגמור כמו אהוד ברק. האיש הזה שנבחר לראשות הממשלה באמצעות מערכת הבחירות הכי מושחתת מבחינה כספית ופוליטית שהיתה אי פעם במדינת ישראל. ומה הם הדברים שעושים אותה לכזאת? בהיבט הפוליטי ברק עשה בתיווכו של איש הדמים, שרבין למרבה הלעג היה מכנה אותו 'הפודל של פרס', ובפועל הוא היה כלב התקיפה של הכלב הערבי ושל ערפאת.



ברק, באמצעות יוסף פלביוס ביילין, הוא עשה הסכם עם עזמי בשארה, כדי שהוא יפרוש מהמירוץ ואז הקולות יעברו לברק. בכך העניין לא הסתיים. ראאד סלאח, שזה אח תאום לגנרל ה-SS המופתי, שממשיך את דרכו, נחתם הסכם פוליטי לפיו ראאד סלאח יפנה לאזרחים הערבים להצביע לבחירות לראשות הממשלה (תשנ"ט), להצביע בהמוניהם עבור ברק.



"הברק הזה, לא פחות ולא יותר, מסר 96-97 אחוז משטחי יהודה ושומרון, מסר 90 אחוז מהעיר העתיקה, לרבות כל קודשיה, ויצירת תרחיש שהיהודים לא יוכלו להגיע לכותל, כי הכל יהיה בידי ערפאת. הוא מסר את הר הבית, המקום הקדוש ביותר ליהודים זה 3000 שנה. מעשה פוליטי הכי שפל שנעשה. לכן הוא הובס בבחירות. הוא טוען שהוא מחזיק בסקר בציבור הישראלי. יש לו רוב, ואני אומר שכל מהות הסקר-שקר, באף סקר ברק לא עבר את החד ספרתי כמי שמתאים להיות ראש ממשלה. לא מדברים על החד ספרתי הגבוה, אלא הנמוך. אין בארץ חמישה אחוז שרוצים לראות את ברק ראש ממשלה".

"אין דבר שאני מתפלל אליו יותר שהוא ייכנס לחיים הפוליטיים. כי אם הוא ייכנס למפלגת העבודה, אותה הוא פירק באופן מושחת, כדי להישאר שר ביטחון עוד כמה חודשים. הוא ייכנס למפלגת העבודה, כי אז ודאי שהפעם היא לא תעבור בשום פנים ואופן את החד ספרתי. אם הוא ייכנס ללפיד, זה לא יכול לקרות, כי הם שני אגו-מניאקים. הוא יבטיח שהוא יהיה. אני מתפלל שהוא ירוץ ברשימה חדשה. הוא יקבל בין 100-130 אלף קולות, ואלה קולות שהוא יוריד לטימיון ממחנה השמאל. אנחנו אנשי המחנה הלאומי, צריכים להתפלל שהאיש המושחת הזה, הביריון והבוגד והאפס הפוליטי הזה, ייכנס חזרה לחיים הפוליטיים".