קצת יותר מחודש אחרי שהוצתו כלי רכב והופנו איומים לעברם של בכירים בחברת הביטוח "הפניקס", הצליחו חוקרי מרחב דן במשטרה להתחקות אחר חשוד, תושב חולון בן 61 במעשה,כך פורסם הערב (שבת). על פי החשד, העצור או גורמים שאליהם נקשר לא היו מרוצים מהתשובות שקיבלו ומהסירוב של בכירי החברה לאשר את תביעתם לפיצוי כספי החליטו יחד עם אחרים לנקום באותם בכירים ולאיים עליהם. מעצרו של החשוד הוארך בשישי האחרון על ידי שופטת בית משפט השלום בתל אביב דנה אמיר, בארבעה ימים ועד יום שני



סיפור המקרה החל בחול המועד סוכות, אז נתקבל דיווח ראשון על חשד להצתת רכבו של סמנכ"ל חברת הביטוח בעת שזה חנה בחניון ביתו בגבעתיים. מיד לאחר מכן נרשמו שני אירועים נוספים, האחד בקריית אונו שם הוצת רכבו של בכיר אחר בחברה וברמת השרון הוצתו אופני בנו של בכיר נוסף בחברה. תחילה העריכו במשטרה כי מדובר בסכסוך בתוך הנהלת החברה בעקבות כוונה למכור את מניות החברה אלא, שאז חלה תפנית בעלילה וצוות החקירה הצליח להתחקות אחר עקבותיו של תושב חולון, לקוח שדרישתו לקבל כספים מחברת "הפניקס" כאמור נענתה בשלילה.



במשטרה אומרים כי מדובר בחקירה רגישה ובשלב זה לא ניתן להרחיב בפרטים. השופטת אמיר, קבעה בהחלטתה כי בשלב הזה כשדובר בהארכת מעצר ראשונה יש ראיות לכאורה לחשד סביב החשוד והיא מורה על הארכת מעצרו.