לאחר שבמהלך השבוע האחרון נטען כי פגע בבחורות מינית והטרידן, חזר היום (ראשון) נתן זהבי לשדר את תוכנית הרדיו שלו ב-103FM, בה התייחס  במונולוג שארך כמעט 20 דקות, גולל זהבי את מה שעבר עליו מאז נקבה העיתונאית הדס שטייף בשמו כאחד שהטריד, כחלק מהחשיפה של התקופה האחרונה. זהבי, שכבר כתב על התקופה האחרונה בטורו האחרון ב"מעריב סופהשבוע", הודיע הבוקר כי הוא מתכוון לתבוע את העיתונאית על דיבה, וכבר שוקד על התביעה שתוגש ביומיים הקרובים.



לאחר שהודיע כי הוא בעצבים מהתקופה האחרונה, אמר זהבי דברים מהלב והוסיף: "התאריך הזה של היום, כשיצאתי מחופש, כתבתי למנהל הרדיו שזה התאריך שאני חוזר לשדר, כל מי שחשבתי שאני בבנגקוק או סיאול, או אוקינאווה, או ברחתי. אז לא. אני פה. לא חושש ולא מפחד, ומבחינה פיזית, הכל בסדר, חוץ מזה שנראה לי שירדתי 4-5 קילו מהעצבים. 

הרבה אנשים כתבו ברשתות החברתיות שאם הוא צודק, שיגיש תביעה. אז אני צודק ואני מגיש תביעה. היא תוגש בגדול. בגלל העובדה שנשלח מכתב התראה לשטייף, לא אוכל להתייחס למה שקרה ומה שהיא מאשימה אותי. לכן אני מבקש מהמאזינים, אני לא רשאי לדבר על הקטע שביני לבין הדס הערפדית שטייף. אבל אפשר לדבר על מקרים אחרים, ואני אדבר עליהם".

"טוענת שאולמרט נגע בה במקום הכי סואן בטלוויזיה"

קחו לדוגמה אתמול את ההופעה שלה ב"שבתרבות". מופיעה הגברת שטייף, ומאחר שאין לה כבר הרבה מה למכור, היא מפציצה. היא אמרה שבאולפני ערוץ 1 ברשות השידור הצמיד אותה אהוד אולמרט לקיר, הסיט את שערה ודחף את לשונו לאוזנה וליקלק. בתגובה אמרה שטייף שדחפה אותו. אז למי שלא יודע, זה היה ביציאה מחדר האיפור, זה המקום הכי סואן מאחורי הטלוויזיה, נכנסים, יוצאים, יש עוזר במאי, מפיקים, ולא לדבר על הדוברת שלו, היועץ והמאבטחים שלו. מישהו מעלה בדעתו שאדם במעמדו של אולמרט ידחוף את הכתבת העוצמתית של גלי צה"ל, הידועה ככזאת שהטילה מורא, וידחוף לה את הלשון לאוזן, ויצמיד את גופה לקיר. אתם מדמיינים את זה?" 



"צעקו לה למה לא התלוננת, מה ענתה הגאון: "לאורך השנים הוטרדתי מינית על ידי כ-40 גברים, אני זוכרת כל אחד מהם, 'לא התלוננתי בזמן אמת שלא יכנו אותי מתלוננת סדרתית', תגידי לי חתיכת מנוולת, למה לא התלוננת על הראשון, השני, השלישי והרביעי, ונתת לאותם אנשים להמשיך ולהטריד ואולי לאנוס עוד נשים. חתיכת טינופת, למה לא מנעת מהם להמשיך ולעשות מה שעשו לך?" 
"שטייף כועסת עליי, לא יודע למה, אין לה סיבה. אולי יש לה סיבה קטנה, שפה, ברדיו הזה, בנושא שקשור עבריינות מין חשפתי פרשה, ולא פרסמתי שמות, שמנכ"ל חברה גדולה מאוד ביצע עבירות מין בעובדת תחת מרותו, ופיטר אותה אחרי שלא הסכימה להמשיך את הקטע איתה. הגברת שטייף פרסמה זמן רב אחרי שפרסמתי, היא תמיד מתהדרת בפרסום ראשון, בלעדי ולא חשוב. ומאז נעצתי בה נעץ והיא לא מרפה. כי הפרסום היה שלי". 

"הפה המלוכלך שלי הביא הרבה דברים לזקנים, אוטיסטים ונזקקים"

זהבי המשיך את המונולוג ולא הסכים להרפות: "מעולם לא תקפתי, מעולם לא אנסתי, אני יודע שיש לי פה מלוכלך והוא הביא אותי לכך שהשגתי הרבה למען זקנים, ילדים אוטיסטים, ונזקקים, כי הרבה אנשים שנמצאים בבירוקרטיה, פחדו שאגיע אליהם עם הפה הזה". אז נכון, לפעמים גם בברים ובמועדונים השתמשתי בפה שלי. בפאבים הולכים לתפוס סטוצים ומשתכרים, זה לא דיבור של הפקולטה, אני מודה ומתוודה, שבאו איתי בחורות לביתי, אנחנו השתכרנו ועשינו את מצוות פרו ורבו. ולא פעם ולא פעמיים קרה שלא ידעתי מי היא בבוקר. אבל מכאן, עד כדי להפוך אותי לאנס מקצועי, זה שקר וכזב".

"אני מעולם לא התפארתי וסיפרתי בתקשורת על כמה נשים ונערות שנאנסו והותקפו מינית כמה עזרתי להם לאורך השנים. לא זכרתי. אבל מה שקרה, שמתחילות לצלצל לא מעט נשים שמוכנות לבוא ולהעיד איך טיפלתי בהן ברגעי שכרות, שהן הקיאו אצלי הבית, היה לי שטיח שעלה לי טונה כסף ולא רציתי שיקיאו עליו. כל הזמן ניגבתי והחלפתי סיר. 
"אני מקווה שהשחקנית שהיתה אצלי שומעת, והדיילת, שיספרו את זה. מורידים אותי לזנות, אני צריך לספר עכשיו כמה אני נחמד, אני לא רוצה ולא רציתי. אני נלחם על עצמי. אומרים שמי שלא נלחם על חפותו, סימן שהוא אשם. יש ארגונים נגד תקשורת שמאלנית עוינת. עד עכשיו, התגובות היו זהבי הומו, מזדיין, עכשיו אני כבר לא הומו בגלל הסיפורים האלה. אני נותן לכם את התגובה הזאת כדי להראות לכם כמה הרשת צהובה ומטונפת". 
"אני לא יכול לדבר על המקרה שלי איתה עד שתסתיים תביעת לשון הרע שתוגש ביממה הקרובה. אני רוצה לפנות לבחורות שאינני יודע מיהן. אני רוצה לפנות לבחורות האלה. אחת אומרת שבטקס פרסי הקולנוע, נישקתי אותה. מי שמכיר את הטקסים, יודעים שכולם שותים שם ומתגפפים. אם זה נכון, אני מתנצל. ישנה עוד אחת שטוענת, על פי שטייף, שלפני 38 שנים, בשארם א-שייח', טוענת שהיא היתה ברמנית במסעדה וכשבאתי לקחת את המשקאות, נגעתי לה בציצי. אז בחורות הלכו חשופות, אז אלה שתיים שאולי, כל האחרות לא היו ולא נבראו".
"אני מצהיר - אני מוכן לבוא למשטרת ישראל בבוקר, רק שהתלונות של הערפדית יגיעו למשטרה. וכשיגיעו למשטרה, הן יוכלו לחקור. הן יחקרו אותי, ואז יאמתו אותי איתן. ואז שייקחו אותי ואת המתלוננת למכונת אמת, לפסיכולוג, לכל מקום. אני מוכן לכל בדיקה, לכל התמודדות, עם כל מי שהתמודדה איתה. אני מספיק ישר והגון. אם מישהי תוכיח לי שפגעתי בה פיזית או עשיתי לה משהו בניגוד לרצונה, ואני לא מדבר על נשיקה, אני מוכן להתמודד. אז בבקשה, תואיל בטובה שטייף להביא את המסמכים למשטרה, ונלך על זה. אין ברירה".
"למה לא התלוננת?". הדס שטייף. צילום: אלוני מור