יו"ר הועדה לצדק חלוקתי ושוויון חברתי בכנסת, ח"כ מיקי זוהר (ליכוד), ביטל היום (ראשון) את השתתפותו של יו"ר ארגון להב"ה, בנצי גופשטיין, בדיון בכנסת בנושא ההטרדות המיניות. כזכור גופשטיין זומן לדיון בוועדה, שהיה אמור להיערך מחר, כמומחה להטרדות מיניות של נערות יהודיות על ידי צעירים ערבים. בעקבות הזימון פנו חברי כנסת מהרשימה המשותפת וסיעת מרצ ליו"ר הכנסת ודרשו לבטל את הזימון בטענה כי גופשטיין גזען. 
זוהר שיגר הערב מכתב לגופשטיין בו הוא מציע לו לשלוח נציג אחר של ארגון להב"ה ואף הסביר כי הוא נאלץ לעשות כך היות וחברי כנסת מהשמאל איימו "לפוצץ את הדיון", אלא שגופשטיין סירב לשלוח נציג אחר והודיע כי הארגון יחרים את הדיון בכנסת. 
כזכור, גופשטיין יועמד לדין בכפוף לשימוע בגין הסתה לאלימות, לגזענות ולטרור – כך עולה מהודעת הפרקליטות לבאי כוחו לפני כשבוע. גופשטיין חשוד כי הביע דברי תמיכה במעשיו של ברוך גולדשטיין, מבצע הטבח במערת המכפלה, וכי כינה את הר הבית "סרטן" וקרא "להוריד אותו". עוד הוא נחשד שקרא לפגוע בערבים ממניע גזעני. 


ח"כ מיקי זוהר. צילום: יונן זינדל, פלאש 90
ח"כ מיקי זוהר. צילום: יונן זינדל, פלאש 90

 
ההחלטה התקבלה בפרקליטות מחוז ירושלים ובאישור היועץ המשפטי לממשלה ופרקליט המדינה. על פי החשד, בסיומה של חתונה שנערכה לאחרונה במודיעין עילית, נטל גופשטיין את המיקרופון ושר שיר המשבח את מעשה הרצח שביצע ברוך גולדשטיין, במילים: "ברוך הגבר, נכנס למערה, דרך הנשק וירה" וכן אמר "מוחמד מת, מוחמד מת".

ח"כ מיקי זוהר אמר בתגובה: ״אם יש מקום לארגונים כמו 'שוברים שתיקה' ו'בצלם' בדמוקרטיה הישראלית כך יש מקום גם לארגון להב״ה. אינני מבין את פשר העליהום המיותר הזה. עם זאת, לאור החשש כי הדיון החשוב והרציני אותו אני מתכוון לקיים בנוגע להטרדות מיניות כלפי נשים בפריפריה יהפוך לקרקס, החלטתי לבקש מארגון להב״ה לשלוח נציג אחר מטעמם במקום בנצי גופשטיין״.