חבר הכנסת לשעבר ויועץ התקשורת של משפחתו של אלאור אזריה, שרון גל, משתלח בעורכי דינו לשעבר של החייל היורה ויוצא נגד התנהלותם של שר הביטחון אביגדור ליברמן ושר התקשורת איוב קרא בפרשה. גל אמר כי השר ליברמן איכזב אותו בהתנהלותו בפרשה והאשים את השר קרא בניסיון לעשיית הון פוליטי על חשבון החייל. הקלטת דבריו של גל, שנאמרו בהרצאה שנשא, שודרו הבוקר (שני) בגלי צה"ל. 



"אביגדור ליברמן שהיה חבר כנסת, כשנהיה שר ביטחון באופן אישי מאוד איכזב אותי האופן שבו  הוא התמודד עם זה (פרשת אזריה)", אמר גל. כזכור, העיתונאי לשעבר הצטרף לרשימת "ישראל ביתנו", מפלגתו של ליברמן, וכיהן במסגרתה כחבר כנסת עד שהודיע במפתיע על עזיבת החיים הפוליטיים.

גל האשים את שר התקשורת, איוב קרא, בניסיון לנצל את פרשת החייל היורה על מנת להרוויח הון פוליטי. "לפני שהגשתי את בקשת ההמתקה בעונש לרמטכ"ל, מתקשר אליי השר איוב קרא ואומר לי את הדבר הבא: "אני רוצה לעזור, תיתן לי את בקשת ההמתקה ואני אתן אותה לרמטכ"ל". התפקעתי מצחוק. אמרתי לאבא (של אלאור): "אתה מבין שמה שהוא מנסה לעשות זה הון פוליטי על ראשו של הבן"", אמר מקורבה של משפחת אזריה.


איוב קרא. צילום: פלאש 90
איוב קרא. צילום: פלאש 90

 
חבר הכנסת לשעבר תקף גם את עורכי הדין שכיהנו בתחילת הפרשה בצוות ההגנה של החייל היורה. "צוות ההגנה הראשון של אלאור היה מאוד בעייתי. כשאגו וכבוד ורדיפת בצע נכנסים לסיפור זה עצוב ביותר", אמר גל על עורכי הדין אייל בסרגליק, אילן כץ, בנימין מלכא וכרמית שחיבר.

בתגובה לדיווח, הכחישו עורכי הדין בסרגליק וכץ את טענותיו של גל לגבי תפקודם בצוות ההגנה של אזריה. שר התקשורת קרא אמר בתגובה: "לא התבטאתי על המתקה. המשפחה ביקשה ממני למסור אותה לרמטכ"ל. לצערי, גל אמר שזה פוליטי וטירפד את המהלך וטען שהוא עצמו לא פעל מסיבה פוליטית".
גל עצמו הגיב לדיווח תוך שהוא מכחיש טענות כי הוא מתכנן חזרה לפוליטיקה ומכחיש את דברי השר קרא: "אין קשר בין הרצאה לבין חזרה לפוליטיקה. דברי קרא קטנוניים ולא ראויים לתגובה. הוא ניסה לעשות הון פוליטי, שאר דבריו שאמר בחוצפתו לא ראויים לתגובה".