"כמעט זרקתי את הכד עם הניירות וביניהם טופס הזכייה", סיפרה גמלאית כבת 65 מאשדוד, שהגיעה היום ביחד עם בעלה לבית מפעל הפיס כדי לקבל את הפרס בסך 11 מיליון שקל, חודשיים לאחר זכייתם. בהגרלה שהתקיימה ב-12 בספטמבר זכו חמישה בפרס הראשון שעמד על 28 מיליון שקלים בלוטו ועוד 56 מיליון שקלים בדאבל לוטו. זוכה אחד מתוך החמישה מילא טופס רגיל ואילו ארבעת האחרים מילאו דאבל לוטו. 



היום, לאחר ראיון עם שי לירז, מנהל השיווק של הלוטו, ששיתף בתלאות החיפוש אחר הזוכים, הגיעו לבית מפעל הפיס זוג הגמלאים מאשדוד. הזוג, להם ארבעה ילדים נשואים ונכדים, חיבקו בהתרגשות את דוד אוחנה, מנהל מחלקת הזכיות.



האישה גילתה כי זכתה לאחר שבמהלך דיווח בטלוויזיה על כך שמחפשים את הזוכים האלמונים, החישה האישה את צעדיה אל המטבח, פשפשה בכד החשבונות ורשימות גנוזות אחרות ושלפה את הטופס. "נכנסתי לאתר מפעל הפיס במחשב אל רשימת ההגרלות. חיפשתי את ההגרלה מיום 12 בספטמבר ואז הבנתי שאנחנו מחזיקים בידנו את הטופס שכל המדינה מחפשת אותו", סיפרה האישה.



הזוג, לא טרח לבדוק את הטופס מאחר שלטענתם 'מעולם לא האמינו שיזכו', מה גם שהזכייה הקודמת, על סך 20 מיליון שקלים, שייכת גם היא לזוג מאשדוד. את הטופס רכשה האישה בטופס לוטומטי, תמורת 64 שקל, במרכז 'כלניות' באשדוד, כשיצאה לקנות לעצמה שתייה לאחר שהתעייפה מהסידורים.



כשנשאל הזוג לגבי התכניות לעתיד, הוא השיב: "גם כגמלאים, אין לנו רגע פנאי, אנחנו מתנדבים בקהילה ומסייעים לבני נוער ולמבוגרים, נמשיך בשגרת החיים שלנו. כסף לא ישנה אותנו. לא נבזבז את הכסף, נעשה בו שימוש מושכל". הזוכים אמרו כי, 'הם מרבים לנסוע לטיולים בארץ ובחו"ל. עכשיו נתכנן לנו טיול וחופשה בחו"ל גם בחנוכה ולא רק בקיץ".