דובר הבית הלבן לשעבר, אנתוני סקארמוצ'י, נמצא בימים אלו בארץ, כאשר הוא מסייר בירושלים לצורכי עסקים ובנוסף אורח הכבוד בכינוס של ארגון השכר היהודי אורתודוקסי OJC. סקרמוצ'י שפוטר מתפקידו כיועץ התקשורת הבכיר לנשיא לאחר 11 יום בלבד פתח את פגישתו עם כתבים ישראליים בירושלים במצב רוח מרומם."אני מתעצבן שאנשים אומרים שהייתי 10 ימים בתפקיד. הייתי 11 יום שהם 86,000 שניות. נשמע הרבה, לא?" 

סקרמוצ'י היה צמוד לטראמפ במהלך הקמפיין לבית הלבן ונחשב בזמנו למקורב למועמד לנשיאות. הדרכים ביניהם התפצלו, אך סקרמוצ'י לפחות בקול רם, בטוח שהנשיא הולך בדרך הנכונה. "לארצות הברית יש הרבה מה להרוויח מהקשר עם ישראל", אמר סקרמוצ'י, "גם הנשיא יודע זאת. נכון שאתם קטנים יותר ונהנים מתמיכה כלכלית מארצות הברית, אבל העובדה שיש מדינה דמוקרטית במזרח התיכון שהיא בעלת ברית שלנו חשובה מאוד לארצות הברית". 

בשבוע האחרון נשמעו חששות מצד שרים בממשלה, כי
"עסקת השלום" שטראמפ יציג לישראל תהיה המשך של אותו הדבר בכל הנוגע להקמת מדינה פלסטינית וכי במקרה זה ישראל לא תוכל לסרב, עקב החשש להרע את קשרי הידידות בין הממשלים. "אני מתקשה לראות איך בנאדם כמו ביבי נתניהו ייתן למישהו לכפות עליו הסכם", אמר סקרמוצ'י, "הצוותים שעובדים על זה מנוסים מאוד במנהל עסקים. הם יודעים כיצד לסגור עסקה בין צדדים עם היסטוריה מורכבת, כך שאני לא צופה שמישהו הולך לדחוף לגרון של ישראל הסכם בכוח".  

סקרמוצ'י התייחס גם לחשש בישראל מהאופן בו מנהלת רוסיה את המשברים במזרח התיכון. "אני שותף לכך שחלק מהדברים שרוסיה עשתה בסוריה מהווים סיכון מסוים על ישראל וארצות הברית. מצד שני, רוסיה מחויבת לשמור על השלום העולמי. ארצות הברית מבינה את זה ומכבדת אותה". 

סקרמוצ'י זכור בעקבות התבטאויות חריפות שלו נגד צוותו של הנשיא, ביניהם ראש הסגל ריינס פריבוס והיועץ הבכיר סטיב באנון. "פריבוס הוא חתיכת סכיזופרן מזדי** ובאמון מנסה לרכוב על גבו החזק של הנשיא", אמר. הוא התייחס למשבר עם צפון קוריאה ואמר כי "אני בטוח שפתרון דיפלומטי יהיה בצפון קוריאה. קים ג'ונג און מנסה למשוך תשומת לב ולמצב את עצמו ככוח משמעותי באזור שלו ולכן הוא עושה את ההתנגדויות הללו, אבל בסופו של יום אני מאמין שיהיה פתרון דיפלומטי".