לאחר שהעיתונאית אושרת קוטלר חשפה כי אלכס גלעדי הציע לה הצעה מגונה לפני כ-25 שנים, ואשת התקשורת לשעבר נרי ליבנה טענה כי הוא כפה עליה יחסי מין, הודיע נשיא קשת כי הוא "זז זמנית מתפקידו". עורך הדין אמיר טיטוניביץ', המייצג את גלעדי, הכחיש את טענותיהן של השתיים ואמר היום (רביעי) בשיחה עם דרור רפאל וספי עובדיה ברדיו 103FM כי חלק מהטענות שהעלו הנשים "אינן נכונות מיסודן".
לדבריו של עורך הדין, ישנה נטייה בציבור לחשוב שאלכס גלעדי אישר את הדברים בהם האשימה אותו נרי ליבנה כשנתן תשובה חטופה, זריזה וכללית כשהותקף לראשונה בהאשמות כנגדו. הוא לא אישר את הטענות על הדברים שהואשם כנגדם מפי נרי ליבנה, הוא אישר את עקרי הדברים ולא את הדברים עצמם, הוא אישר שהם יצאו למסעדה ונפגשו בביתם אך לא אישר את שקרה בבית. הוא לא התייחס לנקודה רלוונטית ולכן גם לא הכחיש אותה, לכן אני כאן".
על דבריה של אושרת קוטלר במפגש שלה עם אלכס גלעדי הוסיף עורך הדין: "אלו דברים שלא היו ולא נבראו לטענתו, אם ננתח את פרטי הגרסה של אושרת קוטלר, עובדות מסוימות אינם נכונות מיסודן". 

 

מדוע אושרת קוטלר במעמדה תספר סיפור שקרי כזה?
"יכולות להיות לכך עוד המון סיבות, אני לא רוצה להתייחס לקוטלר באופן אישי אך אני יכול לחשוב על המון סיבות שנובעות מתוך אג'נדה נשית לעודד נשים. אלכס גלעדי אדם מאד זהיר, הוא לא זוכר את הדברים והבין בדיעבד שאותם הטענות לא היו יכולות להיות נכונות, באותן שנים קוטלר טוענת שהוצעה לה תוכנית בוקר אך לא היו תוכניות בוקר בערוץ 2 באותה תקופה".
קמו שתי נשים שונות עם סיפורים די דומים ושתיהן משקרות לצורך הקמפיין?
"אתה אדם הגיוני וסביר ויודע שכשאדם מפזר עשן נוהגים לומר 'שאין עשן בלי אש', לכל אחד יש את האינטרסים שלו לבצע דברים ואני לא אדבר בשמן של אותן נשים. יש לציין שישנן עוד שתי נשים שהעלו טענות החמורות ביותר כנגד מרשי אך נותרו אנונימיות ולא מאפשרות לאלכס גלעדי להתגונן, כל שנותר לו הוא לנסות לעמוד על שמו הטוב. אדם שמואשם בדברים חמורים כל כך חייו אינם כשהיו. הנזקים שקרו לו אינם רק כלכליים אלא גם נפשיים".
עריכה: איתמר זיגלמן