ראש ארגון הפשיעה עמיר מולנריקבל מהמשטרה פיצוי בסך 10,000 ש"ח במסגרת הסדר עליו חתמו הצדדים בעקבות מעצרו על ידי בלשי מרחב דן במשטרה מאחר ולא הזדהה בפניהם לטענתם באירוע שהתרחש באוגוסט 2016. מולנר שהובא בשעתו לחדר החקירות ושם אחרי שהוחזק במשך כארבע שעות החליט להשתין על הרצפה אל מול עיני החוקרים שהחליטו לעצור אותו, שוחרר לאחר מכן בבית משפט השלום בתל אביב שרמז בהחחלטתו כי החוקרים חרגו בהתנהגותם כלפיו.
 
ראש ארגון הפשיעה שהחליט לשים סוף למה שכינה כ"רדיפה של המשטרה אחריו" הגיש באמצעות פרקליטו עו"ד רונן רבי אביב תביעת פיצויים על סך 2.5 מיליון ש"ח בה טען כי המשטרה הפרה ושללה ממנו ברגל גסה זכויות יסוד, נעצר מעצר שווא ובטענות סרק לכאורה שלא הזדהה בפני השוטרים וזאת למרות שתוך שניות לדבריו הציג בפניהם רישיונות רכב ונהיגה.

מולנר בביהמ"ש. צילום: אוליבייר פיטוסי, פלאש 90
מולנר בביהמ"ש. צילום: אוליבייר פיטוסי, פלאש 90



מולנר הובל לחדר החקירות שם הוחזק במשך ארבע שעות ולדבריו החוקרים התעלמו מבקשותיו לאפשר לו להטיל את מימיו עד שניאלץ להשתין על הרצפה בחדר החקירות מעשה שהוביל למעצרו. בעקבות אותו מעצר הגיש מולנר כאמור תביעת פיצויים וכאמור אתמול , החליט בית המשפט לאמץ הסדר פשרה עליו חתמו מולנר באמצעות פרקליטו עו"ד רבי אביב והפרקליטות ולפיו "האזרח יקבל לידיו 10,000 ש"ח פיצוי בגין תביעתו".
 
בהודעה שפרסמה המשטרה נכתב. "המשטרה באמצעות פרקליטות מחוז תל אביב הודיעה לבית המשפט כי המדינה סבורה שהמשטרה פעלה כדין וכי לא היתה שום הצדקה למעשיו של האזרח בתחנת המשטרה בעת מעצרו. אך יחד עם זאת , לאור המלצת בית המשפט ולאור הסכנה שבחשיפת מידע, שיטות ואמצעים, הוחלט על ידי הפרקליטות והמשטרה שבאיזון הכולל ולאור סכום הפשרה הנמוך , האינטרס הציבורי הוא לסיים את ניהול התיק במסגרת הליך פשרה כאמור".
 
פרקליטו של מולנר עו"ד רונן רבי אביב, מציג גרסה מעט שונה "האינטרס הציבורי לחשוף הטרדות אזרחים על ידי משטרת ישראל , הוא מהמעלה הראשונה ואף מהוגן בחוק יסוד. זה גם אינטרס של המשטרה לעקור עשבים שוטים משורותיה. אני מברך את העוז שהיה למר מולנר לעמוד מול גוף כמו משטרת ישראל . אני מצר על כך שמח"ש משיקוליה היא לא ביצעה בדיקה מעמיקה באשר לנסיבות האירוע".
 
מולנר אגב, ניצח את המשטרה בתיק שהתנהל מולו בהליך הפלילי עת הציג בפני בית המשפט קטע מסרטון שתועד במצלמות האבטחה של ביתו ואשר הפריך את טענות חוקרי היאחב"ל שהתדפקו על ביתו וביקשו לבצע את מעצרו. מולנר שייצג את עצמו זוכה באותו משפט ובכוונתו להגיש תביעה לפיצויים גם בעניין זה.