לאור מקרי האלימות הגוברים בבתי הספר ברחבי הארץ ועל רקע החלטת שר החינוך בנט על תוכנית למיגור האלימות נגד מורים, סיפרה היום (ראשון) בתוכנית הבוקר של קשת, הדר פריי, מורה בבית ספר יסודי, על מקרה אלימות קשה שחוותה מצד תלמיד כיתה ו' לפני שנתיים.
"הייתה סיטואציה בכיתה שהייתי צריכה להפריד בין שני תלמידים במקרה אלימות", ציינה הדר, "פשוט הייתי בקו האש. התלמיד החזיק בידו סרגל מברזל בעובי 30 ס"מ. בסוף לקחתי לו את זה מהיד והוא השתנה 180 מעלות, כמו שרואים בסרטים כשהעיניים מתהפכות. הרגשתי מאוד לא מוגנת ומופתעת. הוא פשוט פוצץ אותי במכות ונכנס למן אטרף של מכות ואגרופים. התלמידים לא הסכימו להגיש לי עזרה כי הם היו כל כך המומים".
"הוא נתן לי אגרופים בתוך הראש. קיבלתי זעזוע מוח מהמכות שלו. אף אחד לא עזר לי, פשוט רצתי וברחתי מהכיתה. לא הצלחתי להגן על עצמי והוא רץ אחרי והעיף אותי על הרצפה. הוא חזר לכיתה חנק את הילד שהרביץ לו", הוסיפה המורה.

הדר הדגישה כי המקרה גרם לה לטראומה שהתקשתה להתגבר עליה. "מה שעברתי זה יותר מהשפלה נפשית. לא יכולתי לצאת מהבית שבועיים. כל פעם שמישהו היה עובר לידי זה הקפיץ אותי. השעו את הילד שהרביץ לשבועיים. הייתה לי טראומה שנייה כשגיליתי שהוא חוזר לבית ספר". 
מנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבוהב, שהתארח גם הוא בתוכנית ציין בתגובה כי "הדברים מדאיגים את המערכת כולה ולכן שר החינוך החליט לשנות את המדיניות. הרחבנו את סמכויות השומר בבית הספר. תלמידים שינהגו באלימות חמורה יורחקו לצמיתות. גם מבוגרים שפגעו במורים יורחקו גם אם אלה לא הגישו תלונה במשטרה. אנו חייבים לספק תחושת הגנה למורים, הם מצפים מאיתנו לגיבוי מוחלט וכך יהיה".