חוסר רגישות: עובד בחברת "פוט לוקר", בשם עומרי פרץ, פרסם אתמול בחשבון הפייסבוק שלו צילומי מסך מהתכתבות שלו עם המנהלת שלו. פרץ עדכן את הבוסית שלו כי סבתו נפטרה וכי הוא מבקש לקחת זאת בחשבון בזמן סידור המשמרות אולם נענה בתגובה אטומה למדי: "אני לא יכולה לתת לך חופש, תגיע לעבודה כרגיל".



"שלום פוט לוקר ישראל, קוראים לי עומרי ועבדתי עד לפני כמה דקות בסניף שלכם בראשונים. סבתא שלי נפטרה לפני מספר שעות מסרטן והייתה סיעודית רוב חייה", כתב פרץ. "כשהסברתי למנהלת ולנטינה שסבתא שלי נפטרה וההלוויה תתקיים ביום א' או ב' היא סירבה להתחשב במצב וטענה 'שלפי חוק זה לא קירבה ראשונה, אז תגיע כרגיל', כמובן שהסברתי לה שהיום (שבת) אני מגיע כרגיל למשמרת וזה יקרה רק מחר ואני מעדיף שהיום חופש שלי יהיה ביום של ההלוויה מכיוון שעוד לא פורסם הסידור עבודה. היא אמרה לי שאני עדיין לא מחליט ושאני אגיע לעבודה", סיפר.




התכתבות העובד עם הבוסית שלו. צילום מסך
התכתבות העובד עם הבוסית שלו. צילום מסך



"הייתי בשוק. לא האמנתי שמנהלת באיזשהו מקום תתנהג ככה לעובדים שלה. נפגעתי ממש והחלטתי לסיים את העבודה ולהתפטר באופן מיידי. אין מילים לתאר את תחושת ההשפלה והתסכול שזה הותיר בי. בגללה כרגע נשארתי בלי עבודה אחרי שעוד עזרתי לה ביום שישי ונשארתי איתה לתוך כניסת שבת לעזור לה כי היה לחץ במקום", הוסיף בכאב.



"נשאלת השאלה 'איך היא הצליחה להשתחל להיות מנהלת ברשת כזאת גדולה ומכובדת ואיך היא מייצגת חברה חדשה ובינלאומית בארץ?' אני בטוח לא אכנס לקנות יותר ברשת אם זה היחס כלפי בני אדם", חתם את הפוסט.



מחברת "פוט לוקר" טרם נמסרה תגובה.