"זו עסקה בזויה של אנשים ששייכים לעבר, זה ממש 'הרצחת וגם ירשת", כך אמרה הערב (שני) בכאב י', המתלוננת הראשונה נגד השחקן משה איבגי, שבעקבות עדותה התפוצצה הפרשה. בראיון לתוכנית "שש עם עודד בן עמי", היא התייחסה לפרסום אמש לפיו העסקה המתגבשת בין איבגי לפרקליטות תכלול הודאה של השחקן בהטרדות מיניות, ובתמורה הוא לא יועמד לדין. 



י' תקפה בחריפות את העסקה המתגבשת, שהן הפרקליטות והן עורכי דינו של איבגי מכחישים אותה: "זה בזוי ואני מקווה שעסקת הטיעון השפלה הזו, שהתנהלה מאחורי הקלעים לא תצא אל הפועל. בנאדם שהוא חושב שהוא מלך ושמותר לו הכל, פגע במשך עשרות שנים בנשים, השאיר צלקות אצלן בנפש, גרם לפיטורים שלהן, השפיל אותן וקרא להן שקרניות". 



"עסקה בזויה". איבגי. צילום: רענן כהן
"עסקה בזויה". איבגי. צילום: רענן כהן



"עשרות אנשים התלוננו על האדם הזה שגזל את הפרנסה מנשים שלא נענו לחיזוריו ופגע בהם במקום העבודה", אמרה המתלוננת. "המשטרה גיבשה את דעתה, זו עסקה בזויה של אנשים ששייכים לעבר. נשים התחילו להרעיד את האדמה והעולם מתייחס לתלונות האלה ברצינות". 


י' תקפה את התנהלותו של איבגי גם לאחר הפרשה, משום שלדבריה הוא לא התנצל על מעשיו: "אנחנו פה כמו כפר נידח עם תודעה של ימי הביניים. אם אתה סלב או בעמדת כח אז מותר לך לפגוע. איפה היה איבגי ולמה הוא לא התנצל ועשה חשבון נפש? איזה מסר זה למתלוננות שעבריינים ממשיכים להופיע בציבור?". 
המתלוננת סיפרה על המפגש הראשון שלה עם השחקן שלטענתה פגע בה: "הייתי בתחילת הקריירה, מאוד לא בטוחה בעצמי וקיבלתי תפקיד ראשי. בחזרה הראשונה איבגי דרש שנישאר לבד, הוא כפה עצמו עליי עם הלשון אני הדפתי אותו וישר אחר כך קיבלתי טלפון שאני מפוטרת. זה שעכשיו אני מוצללת ומסתתרת זה כי אני מפחדת על מפגיעה בפרנסה. זו בושה לחברה שלנו".