נקבע מותה של פעוטה כבת 4 שהובאה היום (שלישי) למרפאה בכסייפה שבנגב. מחקירה ראשונית עלה כי רכב שנסע לאחור פגע בה ביישוב. נהג הרכב הועבר לחקירה של בוחני המשטרה. מוקדם יותר, נהרג הולך רגל כבן 40 לאחר שנפגע מרכבת נוסעים סמוך למושב ישעי, כשני ק"מ מתחנת הרכבת בבית שמש. חובשים ופראמדיקים של מד"א דיווחו על גבר ללא סימני חיים וקבעו את מותו במקום. האיש ככל נראה נכנס לשטח המסילה באיזור נחל שורק כאשר טייל באזור ונפגע מרכבת חולפת. צוותים של רכבת ישראל, משטרה ומד"א הוזעקו למקום. נסיבות האירוע נחקרות. 
ההרוג השתתף בטיול עם קבוצה ממוסד טיפולי שסיירה באזור. הוא ככל הנראה נפרד משאר הקבוצה ותעה לשטח המסילה. בשל האירוע, נסגר זמנית מקטע לוד-בית שמש לתנועה כאשר רכבות לכיוון בית שמש הסתיימו בלוד, ורכבות לכיוון הרצליה התחילו בתחנת לוד. תנועת הרכבות שבה מאוחר יותר לפעילות מלאה.
 
בתוך כך,  קשיש שנסע בקלנועית נפגע אנושות בתאונה ברחוב בן צבי בנתניה. מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה סניף שרון ביצעו בו פעולות החייאה. איתי חממי חובש רפואת חירום של איחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי למקום נתקלתי בתאונה עם מעורבות קלנועית ורכב פרטי. ביצענו יחד עם מתנדבים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה פעולות החייאה ברוכב הקולנועית עד להגעת צוות ניידת טיפול נמרץ שפינה אותו לבית החולים "לניאדו" תוך המשך פעולות החייאה במצב אנוש. נהגת הרכב שהיה מעורב בתאונה נפצעה באורח קל".

תחנת רכבת. צילום: אריאל בשור
תחנת רכבת. צילום: אריאל בשור