בזמן שמליאת הכנסת סערה סביב "חוק ההמלצות" ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר בבית האבות 'זינגפריד מוזס'  בירושלים ופגש את הדיירים. יצחק וינקלר, דייר בית האבות, סיפר היום (שלישי) על ביקורו של נתניהו בתוכניתם של ספי עובדיה ודרור רפאל ב-103FM: "היה מאוד יפה, הוא לא נאם אלא עבר מדייר לדייר ושוחח אישית עם כל אחד. הוא היה מאוד נחמד אלינו. בסוף הוא אמר שהוא שמח שכולנו נראים שמחים ומרוצים. היינו מופתעים מאוד מהגעתו, מה פתאום ראש הממשלה, ערב לפני שהוא נוסע לחו"ל, מוצא זמן לבקר אותנו, זה לא רגיל. ידענו רק שעה וחצי לפני שראש הממשלה מגיע לכאן בהפתעה ולא יכולנו להתכונן לכך, כששמעתי שראש  הממשלה מגיע אלינו כתבתי שיר והקראתי לו אותו". 


 
"בסוף השיר ראש הממשלה חיבק אותי וחשתי שקצת מגדולתו נדבקה בי", שיתף יצחק. "אני באופן אישי מאוד מעריך את האיש, כדי להיות ראש ממשלה במציאות הפוליטית שלנו נדרש גאון. אני בן 83 כיום ורוצה לשמור על מערכת העצבים שלי ולכן אני משתדל להימנע ממעקב אחרי החדשות. לפני כמה ימים נסעתי לירושלים וראיתי את הכביש החדש שנסלל, אחר כך עליתי להר הצופים, משם להדסה וראיתי מדינה יפיפייה הולך ונבנית ומלאה בפיגומים".
 
כשנשאל אם הוא מרגיש שראש הממשלה השתמש בהם אמש השיב: "אני לא מרגיש כך, האיש אלוף, הוא אומן ויודע ללכת בין הטיפות". על בית האבות סיפר: "אני בדקתי הרבה בתי אבות לפני שהגעתי לכאן, מצאתי את 'בית מוזס' במקרה. ראש הממשלה הגיע אלינו כי אנחנו הטובים ביותר. לפני שיצאתי לפנסיה ניהלתי בית ספר והייתי בשליחויות חינוכיות בבתי ספר יהודיים בדרום אפריקה. ממרום גילי אני יכול להגיד שאני מאושר ממה שיש לנו בארץ. אני אוהב את המקום שבו אני נמצא, אני אוהב את החיים וטוב לי".

עריכת תוכן 103FM: איתמר זיגלמן