העוזרת של איש העסקים ארנון מילצ'ן, הדס קליין, מסרה בעדותה במשטרה: "נתניהו היה מבקש ממני ישירות את הסיגרים, הוא נהג לקרוא לי ולהראות לי איזה לקנות". לדבריה, הוא היה מדבר איתה על הסיגרים בטלפון ובפגישות פנים אל פנים. "פאקר לא מעשן, אבל ידעתי שהבחור שעובד איתו כן, וקונים לו סיגרים על חשבוננו". בנוסף, דווח כי מילצ'ן אמר בחקירתו כי "זה לא בדיוק מתנות, זו דרישה ומתנות לא דורשים. זה הגעיל אותי".
 
מטעמו של ראש הממשלה נמסר בתגובה כי "זהו שוב ניסיון להחיות סיפור, שאין בו כלום, על ידי הדלפות שקריות ובלתי חוקיות שגם בהן אין כלום. הציבור מזמן מאס במסע התקשורתי המאורגן שמטרתו להפיל את ראש הממשלה נתניהו ולהחליף את השלטון שלא בקלפי. אנו חוזרים ואומרים: לא יהיה כלום כי אין כלום".

בתוך כך, גורמי אכיפה אמרו לחדשות עשר כי "העדות חיזקה חשדות למרמה והפרת אמונים של ראש הממשלה בתיק 1000". המיליארדר האוסטרלי ג'יימס
פאקר עומת בחקירתו גם עם עדותה של העוזרת של מילצ'ן. הוא לא חשוד בהענקת שוחד ולכן לא נחקר באזהרה. על פי הדיווח, נתניהו יעומת בחקירתו הבאה עם עדותו של איש העסקים פאקר.

המיליארדר האוסטרלי והמקורב לראש הממשלה בנימין נתניהו, ג'יימס פאקר, מסר עדות פתוחה באוסטרליה בגין פרשת המתנות, זאת בהכוונת חוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בראשות תנ"צ כורש בר-נור. בעדותו אישר פאקר את דבריו של מילצ'ן והעוזרת האישית שלו הדס קליין לפיהם הם נענו לדרישות בני הזוג נתניהו וסיפקו להם בין היתר שמפניות וסיגרים. במשך כשנה ניסתה המשטרה לאתר את בעל ההון ולתשאל אותו.

עדות העוזרת האישית של מילצ'ן ופאקר, הדס קליין, משמשת עדה מרכזית בחקירת הפרשה. בעדותה מסרה כי "רכישת השמפניות לא הייתה ביוזמת מילצ'ן או פאקר, אלא תמיד ביוזמה של בני הזוג נתניהו". "שרה הייתה מבקשת בקבוקים בארגזים של 6 או 12 בקבוקי שמפניות, ביבי היה מבקש סיגרים וידע על כמויות השמפניה שאשתו קיבלה. הנהג של החברה היה נוסע במיוחד לירושלים לספק את הסיגרים והשמפניות", הוסיפה.