בית המשפט לנוער בבאר שבע האריך ביום שישי בשלושה ימים את מעצרו של תלמיד בית הספר התיכון "עמל" בתל שבע, שעל פי החשד תקף במטאטא מורה בית הספר תאמר מסרי. השופט אלון אופיר נעתר חלקית לבקשת המשטרה שדרשה להאריך את מעצרו בחמישה ימים, וציין כי "קיים חשד סביר שהנער עבר את העבירות המיוחסות לו, ומתקיימות עילות מעצר של מסוכנות ואף שיבוש מהלכי חקירה".



בעקבות האירוע אמר אביו של התלמיד ל"מעריב": "אני מגנה אלימות מכל סוג שהיא, גם אלימות מורים כלפי תלמידים. בית הספר לא עשה דבר כדי לטפל באלימות של המורה, שהוא לא מחנך אותו, לא מלמד אותו ואף לא ליווה אותו באוטובוס. המתנתי בסבלנות ואף נמנעתי מלהגיש תלונה נגד המורה, בתקווה שבית הספר יעשה צעד בכיוון, אולם כולם התעוררו רק לאחר התקרית המצערת שהייתה בבית הספר".



סניגורו של התלמיד, עו"ד איחסאן ווהבי, גינה את האלימות ובמיוחד כלפי אנשי חינוך וביקש לשחרר את מרשו למעצר בית. "אם היינו עוסקים במקרה שלא קיבל את אותו הד תקשורתי ואת אותו הד בעיתון, ואילו לא הייתה כזו ריאקציה מצד ביה"ס שמאיים בהשבתה, אני סבור שלא היינו מגיעים עד הלום, ואולי אף קצין החקירות היה שוקל לשחרר את הקטין", טען הסנגור.



במשטרה ממשיכים לחקור את הפרשה. בין היתר, הולכים לעמת את המורה עם התלמיד, לאחר שהתלמיד הודה שהוא אכן תקף את המורה, אך הדבר היה בתגובה לסטירתו אל מול חבריו לכיתה, במהלך הטיול השנתי לפני שבועיים.



נציג המשטרה אמר בבית המשפט, כי בכוונת המשטרה לחקור את המורה לאחר העדות של התלמיד על אלימות כלפיו. גורמים במשטרה מסרו, כי ככל הנראה יוגש נגד הנער כתב אישום כבר ביום ראשון.