לאחר שנודע כי אסירים התחזו לעורך הדין ששי גז והונו אנשים תמימים, תוך גניבת מיליוני שקלים מתוך הכלא, סיפר העו"ד, בתכנית הבוקר של ניב רסקין בערוץ 12, כי "זו הפעם הרביעית שבה מתחזים אליי". במסגרת זו, לדבריו, המתחזים עושים שימוש ב"חליפות, מכוניות יקרות ואף שמות של עורכי דין מפורסמים". 



"התקשרו אליי בסוף השבוע מימ"ר דרום ואמרו לי שמישהו מהכלא התחזה אליי והוציא מיליוני שקלים. מה שאני הבנתי זה שהובטח לאדם שמחכה לערעור שאייצג אותו בערעור ושאוציא אותו מזה, ולקחו לו מיליונים של שקלים".



 


"תראו רבותיי, אנשים שמגיעים לעורכי דין הם כאלה שנמצאים במצוקה", קבע גז, שחשף גם כי "זו הפעם הרביעית שבה מתחזים אליי. לפני שנתיים או שלוש למשל, בירושלים, התקשר אליי אדם וסיפר לי שצלצל אליו עורך דין ממשרדי, אשר טען שהוא יכול לפתור את בעייתו תמורת 20 אלף דולר, אותם יגיעו לאסוף ממנו בהמשך. בקטע הזה הוא עירב את המשטרה ונעצרה כנופייה שהתחזתה".

הוא סיפר כי "יש לקוחות שאומרים להם - 'תן לי כסף ואשחרר אותך', וזה הכי מסוכן. מה שהמתחזים עושים זה להציג את עצמם כמישהו מהמשרד שלי, תוך שימוש בשמות של עורכי דין שעובדים איתי, לובשים לשם כך חליפה, ופעם גם עשו שימוש ברכב מדגם ב.מ.וו. זה ניצול מצוקה של אנשים, משהו שאסור לעשות אותו".

לדבריו, "מפה צריך לצאת באזהרה - לפני שאתם שמשלמים צריך לראות את העורך דין עצמו, ולשלם במשרד עצמו". מלבד זאת, הוא ציין כי "זו מצוקה מיותרת. אני מכיר עורכת דין שרצתה עזרה ושילמה למישהו שסיפר לה שהוא מכיר אותי. הכי גרוע היה שאחד התחזה אליי ולקח מחיר מאוד נמוך, ואני מחפש לתבוע אותו על לשון הרע בגין המחיר הנמוך".