בעקבות התחקיר שפורסם ביום חמישי האחרון על איש הטלוויזיה ליאור שליין, שהציג אותו כמי שלכאורה פוגע בעובדיו, שוחח היום (ראשון) ב-103FM דרור רפאל עם כותב הסאטירה עופר קניספל, שהעיד על עבודתו עם שליין: "הוא מעסיק פוגעני, הוא נוהג בבריונות ומבצע המון דברים רעים שמפורטים בכתבה ב'מאקו'. אני עומד מאחורי כל מה שטענתי שם. אישית לא זרקו עליי כיסא אך ראיתי כסאות שעפים על מפיקים אחרים, האווירה סביבו היא אווירה של טרור". 

"אני לא מסתיר את העובדה שהמטרה שלי היא לגרש את האיש הזה מהטלוויזיה, הוא מבייש אותי כסאטיריקן", הודה קניספל. "לא ייתכן שאדם יעשה סאטירה על הדיקטטורה של יאיר לפיד ועל ההעסקה הפוגענית של שרה נתניהו ובעצמו יתנהג כפי שהוא נוהג. אני לא חושב שאדם כזה צריך להעסיק אנשים. הוא סאטיריקן מבריק ומוכשר אך עליו לעשות זאת לבדו עם מצלמה בביתו". 

קניספל אף התייחס לטענות של שליין על "סיכול ממוקד" שבוצע בו: "לא האמנתי שבמקום עבודה כזה אנשים צריכים לקחת כדור הרגעה לפני שהם מגיעים לעבודה. כיום אני כותב ראשי של התוכנית 'עד כאן' בתאגיד ובה מתנהגים כמו בני אדם אל העובדים. פניתי ביוזמתי לעיתונאית במטרה לחשוף את התנהגותו של שליין, לא ידעתי אפילו שהיא מ"קשת" ולכן טיעון הנקמה של שליין אינו רלוונטי בעיני".
עריכה: איתמר זיגלמן