ארגון המורים ממשיך במאבק על הסכם השכר וישבית מחר את הלימודים בחינוך העל־יסודי במספר רחב של יישובים בצפון הארץ, בהם עובדים 9,100 מורים, שלא יתייצבו במקום עבודתם מחר. זאת לאחר שהלימודים ב-82 תיכונים בהרצליה, רעננה, כפר סבא ונתניה הושבתו במהלך היום (שני).



היישובים בהם יושבתו התיכונים הינם: אכסאל, עמק הירדן (בית ירח), בית שאן, דבוריה, הזורעים, זרזיר, חמדיה, טורעאן, טירת צבי, יפיע, יפעת, כדורי, כעביה-טבאש-חג'אג'רה, כפר כמא, כפר כנא, כפר מנדא, מגדל העמק, מוקייבלה, מזרע, מלכישוע, משהד,נאעורה, נהלל, נווה איתן, ניין, נצרת, נצרת עילית, עוזייר, עילוט, עין מאהל, עפולה, ריינה, רמת דוד, שבלי -אום אל-גנם ושדה אליהו.



בשבוע שעבר השבית הארגון את הלימודים ברשתות תיכונים שונות, כשבכל יום הודיע היכן תתקיים השביתה למחרת. לקראת סוף השבוע שעבר החריף הארגון את הצעדים והורה למורים לא לבדוק מבחנים, לא לתת או להקליד ציונים מכל סוג, ולא להעבירם להנהלת בתי הספר, למעסיקים ולמשרד החינוך. כמו כן, הורה הארגון לסיים את כל מטלות המורה עד לשעה 15:30 בכל יום, ולא לקיים ישיבות מורים, אסיפות הורים ומועצות פדגוגיות אחרי שעה זו.