דיווחים ראשוניים בסוריה מציינים הערב (שלישי) כי התקיימה תקיפה ישראלית של מתקנים צבאיים באזור מוהין בפרברי חומס שבמערב המדינה. על פי פרסומים ברשתות ערביות, מדובר בתקיפה של מחסני הנשק השניים בגודלם בסוריה. עוד על פי הדיווח, המתקפה המשולבת פגעה גם במקום בו ממוקמת דיוויזיה 18 של צבא סוריה. טרם פורסמו פרטים על נפגעים באירוע ועל גודל הנזק.
אירוע זה מתווסף לדיווחים של כלי תקשורת זרים מאתמול בלילה על תקיפה בדמשק שבוצעה על ידי מטוסי קרב ישראליים. מהדיווחים עלה כי הותקף בניין של ה״מרכז למחקרים מדעיים״ בג'מראייה שבבירה הסורית על ידי מספר טילים ממטוסי הקרב. בדיווחים אחרים נאמר, כי הותקף מכ״ם. בדיווחים נטען, כי ההגנה האווירית  פעלה נגד תקיפה זו. בצה"ל סירבו להתייחס לדיווחים. 
עוד דווח, כי פיצוצים עזים נשמעו במרכז המחקר, וכי מערך ההגנה האווירי הסורי שיגר שלושה טילים לעבר המטוסים התוקפים.  בדיווח אחד נטען כי מטוסי קרב שיגרו שני טילים, שאחד מהם יורט והשני נפל באזור לא מיושב. סוכנות הידיעות הסורית סאנ״א טענה כי מערך ההגנה האווירי הדף מתקפה ישראלית, והצליח להשמיד שלושה מהטילים ששוגרו בפרברי דמשק. אולם בדיווחי האופוזיציה נמסר, כי הותקף בסיס של ארגון חיזבאללה הלבנוני בסוריה, ונמסר על ״עשרות הרוגים״. עיתון "א-דיאר" הלבנוני ציטט ממקורות סוריים כי ישנם הרוגים ופצועים ב"מתקפה ישראלית".

התקיפה המדווחת בפרברי חומס היא התקיפה השלישית מאז יום שבת שגורמים זרים מייחסים לחיל האוויר. כזכור, בשבוע שעבר דווח כי מטוסים ישראליים תקפו בסיס שהיה אמור לשמש כוחות איראניים בפאתי דמשק. במקביל, צבא לבנון דיווח כי בלון תצפית חדר בשעה 23:30 לתוך הקו הכחול, מעל העיירה יארון למרחק של 30 מטרים, ושהה באוויר 20 דקות. צבא לבנון העביר תלונה ליוניפי"ל.