למעלה מ-20 איש עוכבו לחקירה, או נעצרו עד כה במסגרת חקירת פרשת השחיתות בעיריית ראשון לציון. ביניהם גם חקירה היו גם עדנאן ג'רושי ואחיינו חוסאם. "פשוט מאוד, אני נפגעתי מהמעצר הזה", סיפר עדנאן ג'רושי, מי שנחשב לאחד האנשים המכובדים במגזר הערבי, בראיון ל"החדשות", "הייתי מופתע מאוד, זה לא נעים שנכנסים אליך לחדר ברבע לחמש בבוקר, ואומרים לך 'אתה חשוד בשוחד'". 

עדנאן בן ה-72 משמש ראש ווקף, וכיושב ראש ועדת הסולחה הארצית  הוא מכחיש את החשדות. לדבריו, הוא נפגש עם ביטן פעמים בודדות במסגרת פגישות עבודה. "ביטן בחיים לא דיבר על חובות - למה הוא צריך לספר לי את הצרות שלו", תהה, "אגב, בפגישה עימו נכחו מספר אנשים, בהם חברי כנסת". עדנאן הוסיף וטען כי נעשה לו ולמשפחתו עוול בכך שצויר כראש משפחת פשע. 
בנוסף אחיינו חוסאם ג'רושי נעצר אף הוא, בגין אותם חשדות. מאז מעצרו, הוא נחקר פעמיים בלהב 433. חוסאם התייחס בשיחה לחקירתו, "השמיעו לי את האזנות הסתר, אבל אין להם ראיות שאני נתתי לאדם כסף". ג'רושי טען: "אמרתי לחוקר - 'אם יש לך ראייה שאני משחד איש ציבור או נותן כסף למישהו ביד, אני חותם לך מיד על כל מה שתרצה'".

ג'רושי טען בראיון, כי לאורך כל החקירה, המשטרה התעניינה רק בדוד ביטן. "ממה שהבנתי, במשטרה רוצים לכתוש את ביטן מעל פני האדמה",הסביר, "הרגשתי שזו המטרה שלהם. בחיים לא עזרתי לביטן לא בחובות ולא בשום דבר אחר". הוא הכחיש מעורבות חברה בבעלותו בפרשה ואמר: "אין לי עסק, אני לא מתעסק בתחום העפר ולא תמצאו חברה על שמי בארץ".