המשטרה הודיעה הבוקר (שני) כי סיימה את החקירה בעניינו של איש העסקים רמי לוי, ראש המועצה המקומית מבשרת ציון, יורם שמעון, אמיר הוכברג ואחרים בחשד לעבירות מרמה והפרת אמונים. עם סיום החקירה סבורה היחידה החוקרת כי לא נמצאה תשתית ראייתית מספקת לביסוס החשדות כנגד יורם שמעון, רמי לוי ואמיר הוכברג, כך מסרה דוברות המשטרה. החקירה התנהלה ביחידה הארצית לחקירות הונאה בלהב 433, בשיתוף פרקליטות מחוז ירושלים. תיק החקירה יועבר בימים הקרובים לפרקליטות לצורך עיון והחלטה. 

כזכור, לוי, בעלי רשת המרכולים "רמי לוי-שיווק השקמה", עוכב לחקירה בחודש ספטמבר לצד ראש המועצה שמעון, בתום חקירה משטרתית סמויה, בחשד לעבירות מרמה והפרת אמונים. במסגרת החקירה ביצעו חוקרי יאח"ה חיפוש במשרדי מועצת מבשרת ציון לשם תפיסת מסמכים וכן בבתי החשודים. לוי, שמעון ושני חשודים נוספים נחקרו במשרדי להב 433 במשך כתשע שעות לפני ששוחררו בתנאים מגבילים. בעקבות ההתרחשות הופסק זמנית המסחר במניית החברה של רמי לוי.  
 
"כל מה שהם אומרים לא נכון. לא היה ולא נברא", הגיב אז לוי לחשדות נגדו, "אני העסקתי את אשתו של ראש המועצה אבל למה לא להעסיק אותה? יש לה ניסיון של 13 שנה בקניון המקביל, למה לא להעסיק אותה? היא גרושתו. איזו הטבה הוא יכול לתת לי? את חושבת שבאמת זה מה שהיה? יש לו בכלל סמכות? מי הוא בכלל? כמו שזה התחיל בלי כלום זה יסתיים בלי כלום".

סופר רמי לוי שיווק השקמה. צילום: נתי שוחט, פלאש 90
סופר רמי לוי שיווק השקמה. צילום: נתי שוחט, פלאש 90