תושב בית שמש בן 66 נעצר ע"י המשטרה בחשד כי במשך שנה ביצע מעשים מגונים ועבירות מין בקטינה כבת 14. "עדותה הקשה של הילדה בשילוב הבנה של מצבה הנפשי הפגיע, עדיין חרוטה באוזנינו", סיפרו החוקרים עם חשיפת המקרה היום (רביעי). הקטינה, בת 14 הלומדת בבית ספר ביישוב סמוך לירושלים, דיווחה לפני כשבוע לצוות החינוך של בית ספרה כי חוותה הטרדות מיניות ע"י גבר המתגורר בסמוך לביתה.



עם קבלת הדיווח, נפתחה חקירה סמויה במהלכה גבו את עדותה הקשה של הקטינה. במקביל לכך בוצע שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים שסייעו באיסוף ראיות וממצאים נוספים שהביאו תוך זמן קצר לאיתור זהותו החשוד בפתח ביתו. החשוד הובא לחקירה בתחנת בית שמש, במהלכה נקשר למיוחס לו. דיווח על פרטי המקרה הועבר גם לגורמי הרווחה. 


"חקירה רגישה ומורכבת"

מהחקירה עולה כי במשך כשנה, כך על פי החשד, נהג החשוד המגורר בסמוך לקטינה, לפגוש בה עת שיצאה מביתה לבית הספר ועת ששבה ממנו. הוא לקח אותה למקום נסתר, בו עפ"י החשד ביצע בה מעשים מגונים ועבירות מין. עוד עלה כי החשוד נהג לשלוח לקטינה הודעות טקסט ותמונות בעלות אופי מיני למכשירה הנייד ואף במספר מקרים קנה לה מתנות שונות, בעבורן עפ"י החשד ביצע בה את זממו. מעצרו של החשוד הוארך עד ליום ראשון הקרוב.

מהמשטרה נמסר כי "מדובר בחקירה רגישה ומורכבת במהלכה פעלו החוקרים במגוון פעולות חקירה מאומצות לצד רגישות רבה, וכל זאת בשל העובדה שהחשוד פעל תוך הפעלת מניפולציה על הקטינה וניצול מצבה הנפשי במטרה להשיג קרבתה אליו על מנת לבצע בה את זממו. כנגדו תפעל המשטרה ביד קשה על מנת להביאו לדין".