כשל משטרתי נוסף? אילנה ראדה, אמה של הילדה תאיר ראדה ז"ל, שנרצחה לפני כ-11 שנה בתא השירותים בבית הספר בקצרין שבו למדה, פרסמה הלילה (חמישי) פוסט בחשבון הפייסבוק שלה, ובו האשימה את המשטרה בכך שלדבריה, לא בדקו את כל כיווני החקירה. 
בפוסט נכתב: "את הבאה בתור אחרי תאיר". הודעה כזאת בטוח החוקרים בדקו. אז זהו, שלא בדקו. שמונה ימים לאחר הרצח התקשר למשטרה אבא של נערה ודיווח על כך שבתו קיבלה את ההודעה המאיימת, שקראתם למעלה. חצי שעה לאחר מכן הגיעה חוקרת משטרה לביתם וגבתה מהנערה עדות. למרות, שזאת עבודתם הבסיסית ביותר של החוקרים להתחקות אחר מי ששלח את ההודעה המאיימת, גם בעדות זאת ובעדויות נוספות, הם לא ביצעו את המוטל עליהם ובחרו להזניח את הטעון בדיקה".
"במהלך המשפט הסתפקו סנגוריו של זדורוב בהגשת המסמך לעיונם של השופטים בלא שדרשו מהמשטרה לבצע השלמת חקירה בעניין, ובלא שזימנו לעדות את הנערה המאוימת. שמואל ז"ל ואני דרשנו בזמן אמת שוב ושוב לפתוח את החקירה בגלל אותם חורים שחורים ב"פתרון", שהציגו המשטרה והפרקליטות, אך בית המשפט העליון החליט שלא להיענות לדרישתנו. עד כמה שזה נשמע מוזר, משפחתי, כנפגעת עבירה, אין לה כל מעמד משפטי בהליך הפלילי וכל שנותר לי במהלך המשפט לסמוך על פעולותיו של סנגור הנאשם".

"אז תגידו לי אתם, עם כל-כך הרבה כיווני חקירה שלא נבדקו, איך אני יכולה להרפות, ולהניח לרוצחי הבת שלי להסתובב בינינו".
כזכור, בחודש שעבר ראדה כתבה פוסט ובו תיארה, לטענתה, פרטים חדשים הנוגעים לרצח בתה. "חשבתי ששום דבר כבר לא יפתיע אותי, אבל אז נחשפתי לסיפור הזה, שתקראו עכשיו. עוד לא המציאו מילה בעברית, שתצליח לתאר את המחדל המטורף הזה. שפטו בעצמכם". 
"ארבעה ימים חלפו מאז נרצחה תאיר, ובשעת בוקר של יום ראשון 10/12/06, מתקשר למשטרה אדם בן 53, שביקש להישאר בעילום שם, ומדווח במשך דקה אחת את מה ששמעו אוזניו. ביומיים הקודמים, במהלך סוף השבוע, שמע את בנם של אורחיו מקצרין אומר כי הוא יודע בוודאות מי רצח את תאיר, אך טען כי יתאבד אם יידרש לענות לשאלות מכיוון שהוא מפחד משני התלמידים, שלדבריו ביצעו את הרצח". 
"הנער אמר, שראה שני תלמידים מהשכבות הגבוהות קוראים לתאיר לשירותים והוסיף כי הם מסוכנים מאוד ומסתובבים באופן קבוע עם סכינים בגרביים. האדם הזה נהג כמצופה מכל אזרח שומר חוק במדינה, והעביר דיווח מיידי לגורם מוסמך", המשיכה וכתבה ראדה.

ממשטרת ישראל נמסר: משטרת ישראל מנהלת חקירות באופן מקצועי ויסודי במטרה להגיע לחקר האמת. גם בחקירה מורכבת זו, פעלו השוטרים תוך הפעלת שיקול דעת בהתאם לממצאים שנאספו ולפי הנהלים המקובלים. תיק החקירה נדון והוכרע בבית המשפט במספר ערכאות, תוך שטענות ההגנה נטחנו ״עד דק״ ונדחו. בית המשפט אמר את דברו וההכרעה מדברת בשם עצמה.