"לא נפרדים לעולם": עוד לא הספקנו להתאושש מנטישתו הפתאומית של אייל ברקוביץ' את אולפן תוכניתו המשותפת עם אופירה אסייג, שפתחה מלחמת עולם קצרה בין השניים, וכבר אנחנו מתוודעים על הפסקת אש בגזרה. הבוקר (שני) פרסמה אסייג בחשבון הטוויטר שלה תמונה משותפת עם ברקוביץ' והכיתוב "לא נפרדים לעולם".



"אם יש מישהי שיודעת להרגיע אותו זו את", כתבה לה אחת הגולשות. "מלך ומלכה של הספורט הישראלי לא מחליפים בגלל סמרטוט", הוסף גולש אחר שוודאי התכוון למני נפתלי שבגללו החלה כל המריבה. "ברוך השם! נבהלתי... אתם מהממים יחד ואין עליכם", סיכמה גולשת נוספת.



 

❤️❤️לא נפרדים לעולם ❤️❤️

A post shared by Ofira Asayag (@ofiraasayag) on



חברי "מועדון ארוחת הבוקר" שוחחו מוקדם יותר הבוקר, בתוכניתם ב-103M עם אופירה אסייג לאחר שהסתכסכה עם אייל ברקוביץ' במהלך תוכניתם אמש ברדיו, לאחר שאייל בחר לעזוב את האולפן בסערה. 
 
שי: "היי אופירה מה נשמע?
 
אופירה אסייג: "עוד פעם אתם?"
 
לאה: "ממש חשוב לי לדעת, מה עובר לך בראש כשאת נשארת לבד באולפן, מה עובר לך בראש?"
 


אופירה אסייג:
"בהתחלה חשבתי שהוא רק סגר את המיקרופון, הוא בכלל היה בחיפה ולא שידרנו מאותו מקום. הוא היה אז בחיפה. אמרתי שהוא לא שולח לי הודעה ואני לא רואה את האור שהיה דולק בחיפה. מישהי אחרת הייתה מתרסקת כי פתאום קיבלתי מבול של הודעות וטלפונים, כל תחנות הרדיו והתקשורת התקשרו אליי. חשבתי שאני עומדת להתפוצץ"
 
שי: "זה נשמע מתוכנן"
 
אופירה אסייג: "אתה באמת חושב שזה היה מתוכנן? עד עכשיו לא דיברנו וזה כואב לי"
 


שי
: "עד עכשיו לא דיברתם? יש פה משבר אמיתי?"
 
אופירה אסייג: "חשבתם שזו בדיחה?"
 
לאה: "כולם אומרים שזה תרגיל יחצני"
 
שי: "אתמול בערב לא דיברת עם ברקו?"
 
אופירה אסייג: "לא דיברנו"
 
שי: "אבל אתם חברים"
 
אופירה אסייג: "אנחנו יותר מחברים, אנחנו משפחה, הילד הקטן שלי קרוי על שמו. אנחנו במשבר קטן, אנחנו חלוקים בדעתו וזה לא פעם ראשונה, זה יעבור. אתה חושב שהוא יבוא הערב בשש?"
 
שי: "אני אומר שהוא יבוא, מה עוד יש לו חוץ מזה? כדורגל הוא כבר לא עושה"
 
אופירה אסייג: "אנחנו לא מתואמים, אנחנו לא יודעים מה כל אחד עומד להגיד, אנחנו לא מתנצלים אבל חשוב לי נורא שנשאר בני אדם ולא נגרש אף אחד מהאולפן. גם לברקוביץ' יש לב ענק ולפעמים קשה לו לקבל את הדעה שלי, אנחנו חלוקים".
 
שי: "טוב נדבר מחר. להתראות אופירה"
 
עריכה: איתמר זיגלמן