תיירת בת 27 מרוסיה עברה ליל בלהות במחיצתו של תושב בת ים, שכלל אלימות, התעללות, אונס ומעשי סדום – כך עולה מכתב אישום חמור שהוגש נגדו היום (שני) לבית המשפט המחוזי בתל אביב. מרק גרייבר, בן 50, הואשם בכך שנכנס לדירה שבה שהתה התיירת יחד עם חברתה, סירב לעזוב את המקום ובמשך לילה שלם ביצע במתלוננת שורה ארוכה של עבירות מין ואלימות – ואף תיעד את המעשים. לבית המשפט הוגשה בקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.



על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות פרקליטות מחוז תל אביב, התיירת וחברתה הגיעו לישראל בנובמבר והתגוררו בדירה שכורה בבת ים. בשלב מסוים החברה הכירה את הנאשם ובין השניים החל קשר של מסרונים. לפני כשבוע וחצי, בשעה 02:00 בלילה בערך, בעת שהמתלוננת וחברתה שהו בדירה, לאחר ששתו מעט וויסקי, הגיע גרייבר ודפק בדלת.



החברה פתחה את הדלת וביקשה ממנו לעזוב שכן בכוונתן ללכת לישון, אך גרייבר סירב ואחז בדופן הדלת. השתיים ניסו להוציאו בכוח ולסגור את הדלת, אולם הנאשם היכה בחוזקה בדלת, נכנס לדירה, נעל את דלת הכניסה, ונטל את המפתחות שהיו בדלת הדירה כדי למנוע מהן לצאת.



בדירה הכה גרייבר את המתלוננת ואחז בה בחוזקה. חברתה ביקשה שיניח לה ובתגובה השיב הנאשם שהמתלוננת דומה לזונה והיא "עכבר שעושה יבלות בעיניים". בהמשך ניסתה חברתה של המתלוננת לשכנע את הנאשם לעזוב את הדירה או להירגע, ואף מזגה לו לבקשתו וויסקי, אך הוא מיאן לעזוב את הדירה. בשלב מסוים נרדמה החברה ואז גרייבר תקף את המתלוננת, הכה אותה בפניה, כינה אותה "שרמוטה" ו"זונה" ואיים עליה, באומרו שהוא יכול לחתוך אותה ולא יעשו לו כלום, כי אין לה זכויות.



בהמשך, ובמשך לילה שלם, אנס אותה בכוח, ביצע בה מעשי סדום, הכה אותה, משך בשערותיה ואיים עליה. חלק מהאירועים תיעד באמצעות הטלפון הנייד שלו, תות שהוא מאיים עליה שאם לא תעשה כדבריו, "יגמור אותה במכות", עד שהגיעו שוטרים לדירה ועצרו אותו.



בחקירתו סיפר תחילה גרייבר כי השתיים עוסקות בזנות והתלוננו נגדו בשל ויכוח על תשלום. בהמשך, כשהוצגו לו הסרטונים שמתעדים את מעשיו, טען שהיה שיכור וכי כנראה שמו לו חומר במשקה, שגרם לו לבצע את המעשים. הפרקליטות הגישה לבית המשפט בקשה לגביית עדות מוקדמת מהמתלוננת, שעתידה לשוב לרוסיה בתוך חודש.