ללא סלולרי, ללא אינטרנט, ואיסור לדבר עם חבריו: הצעיר בן ה-17 שחשוד בגרימת התאונה בה נהרגה סתיו לוי ז"ל ופציעת חברתה ים גוטליב, שאירעה לפני יומיים, שוחרר היום (שני) למעצר בית בן שמונה ימים בתנאים מגבילים. בין התנאים שהוטלו על הצעיר, נאסר עליו ליצור קשר עם כל מי שקשור לאירוע ולמסיבה שקדמה לתאונה, כמו כן נאסר עליו השימוש בטלפון נייד או גלישה באינטרנט, והוא חויב להפקיד ערבות במזומן וערבות נוספת של צד ג'.



במשטרה ממתינים לתוצאות בדיקת האלכוהול שנערכה לצעיר, ובשלב זה בודקת המשטרה האם הנער, שנהג בטרקטורון בזמן התאונה, נהג בעודו נתון תחת השפעת אלכוהול וכמו כן עולה מהחקירה כי למרות שבנוסף למושב הנהג בטרקטורון יש מושב אחד נוסף בלבד, בעת התאונה היו בכלי הרכב שתי הנערות בנוסף לחשוד. 



סתיו לוי שנהרגה בתאונה (מימין), וים גוטליב. צילום: באדיבות המשפחה
סתיו לוי שנהרגה בתאונה (מימין), וים גוטליב. צילום: באדיבות המשפחה



אבי הפצועה: "אין בי כעס על הנהג"



כזכור, התאונה הטרגית אירעה בלילה שבין שישי לשבת, בשדות היישוב עולש שבעמק חפר, כאשר שלושת הצעירים - לוי שנהרגה בתאונה, חברתה גוטליב שנפצעה, והנהג עצמו, בילו במסיבה לפני האירוע, ועל פי החשד ייתכן ונהגו בגילופין. אביה של גוטליב, גידי, התראיין אמש לתוכניתו של רפי רשף בערוץ 10, ואמר כי הוא אינו כועס על הצעיר, ואף מרגיש אמפתיה למצבו.



"גם הנהג וגם סתיו הם בני בית. סתיו הייתה חברת ילדות של ים, הן חגגו בת מצווה באותו האולם. הנהג הוא החבר הכי טוב של התאום של ים, שקוראים לו ירדן. מדובר בילד טוב, ילד מדהים שצריך עזרה ואנחנו חייבים להיות איתו ולעזור לו כמה שאפשר", אמר גוטליב והוסיף: "אין בי שום כעס. אני הבנתי שהוא עצור ואני רק רוצה לחבק אותו. אני מרגיש כאילו איבדתי שני ילדים, את סתיו ואותו ואני לא יודע מה יהיה איתו. שני ילדים טובים, מלח הארץ".