המשטרה מנהלת מגעים עם יזם הנדל"ן דרור גלזר על מנת שישמש עד מדינה בפרשת השחיתות בראשון לציון בה מעורב חבר הכנסת דוד ביטן הנחקרת על ידי היחידה לחקירות הונאה (יאח"ה) בלהב 433 במשטרה. גלזר נעצר במסגרת חקירת הפרשה הקשורה לשחיתות הציבורית בראשל"צ כבר עם חשיפת השלב הגלוי של החקירה.

מעצרו הוארך אז בבית משפט ולאחר מכן שוחרר על ידי המשטרה בתנאים מגבילים. במשטרה מייחסים לגלזר העברת צ'קים בסכום כולל של 250 אלף שקלים אל אחת הדמויות המרכזיות בפרשה ומי ששימש להערכת החוקרים כצינור להעברת כספים אל ביטן - הקבלן משה יוסף.
כבר בשבוע שעבר פרסמנו אודות הצעה שהועברה ליוסף לשמש עד מדינה בפרשה הצעה שעדיין נידונה ובגללה הוא שוחרר למעצר בית מלא. עורכי הדין גיל דחוח ואילן סופר החליטו לנהל עבורו משא ומתן ולפרוס בפניו הצעה לפיה ישמש כעד מדינה תוך שהוא מתחייב לשטוח בפני החוקרים על העבירות שביצעו ח"כ ביטן וראש עיריית ראשל"צ דוב צור.

המשטרה והפרקליטות התחייבו שלא יעיד נגד גורמי פשיעה ששמם נקשר לפרשה, אולם עמדו על כך שירצה שלוש שנות מאסר בפועל וישלם קנס כספי מעבר לסכום שאמור לשלם.
לגבי היזם גלזר, מבקשת המשטרה כי ירצה עונש של תשעה חודשי מאסר בפועל בעוד פרקליטו מבקש כי יושת עליו עונש מאסר שירצה בעבירות שירות בלבד. בחקירתו מתייחס גלזר לכספים שהעביר אל יוסף אולם טען כי כספים אלו הועברו אך ורק לצורכי תשלום למי שהציג עצמו כפרויקטור שיכול לקדם ולסייע בשני פרויקטים של נדל"ן בתל אביב. הוא הכחיש כי שילם כספים ליוסף וידע כי מועבר בשוחד שמועבר לח"כ ביטן.

עורך דין גיל עשת שמייצג את גלזר אמר בתגובה כי "מרשי כפר בחשדות בחקירתו וטען כי לא העביר כספי שוחד לאיש. הוא שוחרר ביום חמישי האחרון לביתו. נמתין לתוצאות החקירה בעניינו".